TisdagsTur™ (TT)

förstår det. Det är alltid lätt och gnälla på RL men då tycker jag de som anser att dom kan göra ett bättre jobb kan kliva fram och försöka själva ..

Ahhh, kom igen farbror. Du vet att du é kanon RL.
Vissa é jävligt glada på att gnälla direkt. Skit i det

Det hade varit intressant och se om det hade kommit fram någon och erbjudit sig att vara rl om de som brukar leda inte vill längre.

Varför då?
Du är en kanonRL...!
Att det inte flöt på helt smidigt igår var ju knappast ditt fel, snarare mitt :näsblod

Känner igen den här diskussionen och jag hoppas VERKLIGEN inte att vi har sått ont blod Krille? :(

Snabb är snabb att tro nått annat kan kosta kåpor om man har tur när man väljer fel.

Långsam anpassas till den som det behövs för och frågan ställs ALLTID vid 1a stoppet.

Det hade varit intressant och se om det hade kommit fram någon och erbjudit sig att vara rl om de som brukar leda inte vill längre.

Pm boxen tom:va

Last edited:
Kan ni sluta tala i gåtor och prata om vad som hände igår? Själv var jag för trött för att haka på efter att ha styrt upp Helsingborgs triathlon i helgen som för egen del varade i fyra dagar.

Som jag upplevt det innan har det snarare vart folk som hela tiden vill köra som rl.. Det förstör ju hela grejen om folk ska känns dig tvingade.. Jag har gjort det innan och kan leda långsam fler gånger..

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025