Tisdagsknix - Gröndal - SMC Västmanland

Hoppas ni får en (i vanlig ordning) helt suverän kväll därute. Jag kommer att sitta på jobbet med en avundsgrön aura runtikring mig.

Fast å andra sidan har ju ju ingen hoj än...

Ska genast sticka iväg till förbannad-tråden!

Alla knix i närheten av gbg är fullbokade...kasst att behöva vänta tills augusti för att få en chans :död

Tack till alla som var med och skapade ännu en grym afton!

Det här gör vi snart om igen... :fakta

/TL

Sent from my iPhone using Tapatalk

jag har bokat min första knix på gröndal. Hur lugn är den lugna gruppen?
vi ses den 22:a

...imorgon tisdag är det dags igen. Be there. :yoparty

Jobbar på att skruva ihop rishögen! :D Ska bara iväg till lelles och hämta ett renoveringskit till huvudcylindern fram som jag råkade skruva isär när jag ändå var i farten. :3freak
Ja, och en singelbanjobult.

Kanske kommer förbi med KTMén o tränar inför fredagens körningar :banana

Jobbar på att skruva ihop rishögen! :D Ska bara iväg till lelles och hämta ett renoveringskit till huvudcylindern fram som jag råkade skruva isär när jag ändå var i farten. :3freak
Ja, och en singelbanjobult.

Råkade? :hihi

Råkade? :hihi

Jooasssåååatteeeh.. När jag börjar skruva på något för att fixa saker så tenderar det att bli lite collateral fixing, så att säga. :D Även om huvudcylindern funkade (med en generös definition av funka) så var den i behov av en renovering. Så, när jag ändå drog loss banjobulten för att byta bromsslangarna så bara av rena farten så plockade jag visst loss den och rev isär den. :gnissla
Både polaren som parkerat hojar i mitt garage och brorsan som haft en har lite halvt förundrade konstaterat att deras hojar får småsaker fixade bara av att stå där.
Klarar inte av att ge fan i småsaker som behöver fixas. :gnissla

Jooasssåååatteeeh.. När jag börjar skruva på något för att fixa saker så tenderar det att bli lite collateral fixing, så att säga. :D Även om huvudcylindern funkade (med en generös definition av funka) så var den i behov av en renovering. Så, när jag ändå drog loss banjobulten för att byta bromsslangarna så bara av rena farten så plockade jag visst loss den och rev isär den. :gnissla
Både polaren som parkerat hojar i mitt garage och brorsan som haft en har lite halvt förundrade konstaterat att deras hojar får småsaker fixade bara av att stå där.
Klarar inte av att ge fan i småsaker som behöver fixas. :gnissla

Känner igen det där, har samma symptom. Skall bara. Ses imöra' då! :D

Back