Tipsa om BT headset med mini-USB-kontakt - ev rent bilbluetooth

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Nej, jag är inte taxichaffis eller zigenare men vill ändå ha ett nytt BT-headset.

Jag har SonyEricssons HBH-IV835 och hade varit nöjd om det inte var för att batteritiden minskat så in i helsike trots att jag inte använt det mycket. HBH-IV840 har tydligen sjukt mycket bättre batteritid. Designen, litenheten och passformen tilltalar men jag tänkte göra mig av med gamla SE-laddare då jag har mini-USB på mobilen numer.

Antingen köper jag SonyEricssons rena bil-Bluetooth HCB-105 eller HCB-100E eller ett headset att stoppa i örat (som har USB-mini). Tips på de här headseten eller liknande mottages tacksamt :)

HCB-105:
SonyEricsson-HCB-105

HBH-IV840 (har det gamla och det sitter bra i örat och tjorvar inte ihop sig med annat man har i jackfickan):
SonyEricsson-HBH-IV840

Köp inte SE's bilhandsfree! Har ett hemma. Ja, hemma och inte i bilen då ingen hör vad du säger.

Det låter ju sådär :) Vilket handsfree har du? Jag har hört och läst både bra och dåligt men är osäker på vilka modeller det gäller.

Köp inte SE's bilhandsfree! Har ett hemma. Ja, hemma och inte i bilen då ingen hör vad du säger.

Sony Ericsson HCB-108. Även när använder den hemma så hör inte folk vad man säger om man inte håller upp den mot mun...som en...mobiltefon :huvet

Köp billigaste Se:headsetet. Kört med det i 1,5 år nu. Funkar klockrent!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!