Hertzman
Mycket avikande....
Har precis köpt hoj och ska nu köpa den mindre roliga biten dvs skydd. Vill gärna komma så billigt undan som möjligt, några tips på prisvärda grejer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav O skrev:ALLTID ny hjälm! Arai kostar men de smakar också!
Fuska inte med skydden utan köp komplett set med ryggskydd, skinnställ, handskar, stövlar och hjälm.
RST skinnställ är prisvärda och funktionen är bra, har provat fem gånger. www.rst.nu
www.louis.de finns det bra saker för vettiga priser.
Det varierar i kvalité också men visst är en del dyrare pga grafiken.Hertzman skrev:Absolut, alla skydd ska inhandlas. Manfår spara lite cash först bara.....har ju några mån på mig. Jag har kollat på en massa hjälmar o det skiljer ju skitmycket i pris, nybörjare som man e förstår man inte riktigt varför,e det bara grafiken som gör att vissa kostar mer eller?![]()
Håller med!! Ny hjälm!! Men andra saker som skinnställ, handskar, stövlar och dyl tror jag inte blir sämre föratt dom har varit med några mil på en hoj. Däremot kan det ju vara så att en hjälm kan ha fått sig en smäll utan att det syns.....Hertzman skrev:Absolut, alla skydd ska inhandlas. Manfår spara lite cash först bara.....har ju några mån på mig. Jag har kollat på en massa hjälmar o det skiljer ju skitmycket i pris, nybörjare som man e förstår man inte riktigt varför,e det bara grafiken som gör att vissa kostar mer eller?![]()
Samt att den tydligen formas efter huvudet.Incredible skrev:Däremot kan det ju vara så att en hjälm kan ha fått sig en smäll utan att det syns.....
För ett helt kit med bra grejer tycker jag det låter som ett bra pris.Hertzman skrev:skulle ju vara skönt att komma ner något,
Jupp, man får räkna med kanske minst 5000kr skinnställ, 2000kr hjälm, 2000kr stövlar och 1000kr handskar. Plus ryggskydd. Gärna mera om man inte hittar grejjerna på rea.Elgasen skrev:För ett helt kit med bra grejer tycker jag det låter som ett bra pris.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |