Tips på "style" eller lite utstickande till cbr1000-08??

Oliwen

Vintern e kort, det mesta snöar bort....
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
Yamaha XJR 1300
Alla tips välkomnas :D

Bifogat

• DSC00595 red.jpg
    DSC00595 red.jpg
    105.4 KB · Visningar: 103
  • DSC00597 RED.jpg
    DSC00597 RED.jpg
    106.6 KB · Visningar: 126
Om jag får tycka nåt,som åker italienskt:
Bort med speglar och skjutspinnar.
Klart :)

Och den där yoshiplasten som nån visade här på forumet igår tror jag det va... Den som täcker ormboet till avgas...

Om jag får tycka nåt,som åker italienskt:
Bort med speglar och skjutspinnar.
Klart :)

Jo det skulle nog vara en bra ide, men jag använder ju backspeglarna och ibland pinnarna... Backspeglarna är ju bra när man ska backa :hihi

Yoshi plåt/plasten har jag funderat på, men vet inte om det faktiskt är snyggare att se "ormboet"

Last edited:
Blir aerodynamiken mycket bättre utan backspeglar? Funderar på att ta bort mina men undrar om det är något som drar uppmärksamhet av farbror blå?

Blir aerodynamiken mycket bättre utan backspeglar? Funderar på att ta bort mina men undrar om det är något som drar uppmärksamhet av farbror blå?

Den borde bli bättre, och jag tror faktiskt att man får köra utan(inte helt säker).

Helt klart tänkt på, men glömt bort det hehe... tack, den ska jag skicka på den :)

Last edited:
Håller nog med, Vita fälgstripes vore riktigt snyggt!

Men allt annat med att plocka bort speglar (vilket jag tror är olagligt) och regskylt nog ingen höjdare, då får du en ****hoj... är det de du vill ha? en ****hoj :D

Last edited by a moderator:
Håller nog med, Vita fälgstripes vore riktigt snyggt!

Men allt annat med att plocka bort speglar (vilket jag tror är olagligt) och regskylt nog ingen höjdare, då får du en ****hoj... är det de du vill ha? en ****hoj :D

Ja stripes blir det, men speglar och regplåt blir kvar ! ****hoj?

Last edited by a moderator:
bygg in blinkersen, baklykta borde du kunna hitta hos clearalternatives...
byt speglarna mot ngt mindre som syns så lite som möjligt. Jäkligt snygg hoj!!

Har för mig att jag läst att speglarna drar av ca 5-10km/h på toppfarten, hur mkt beror självklart på deras utformning.

Last edited:
Förstörande eller snyggt? (det är reflex) Utstickande är det om inte annat

Ja backspeglarna är STORA, så du menar att jag ska skaffa mindre och bygga in blinkers i kåpa fram? Eller mindre med blinkers i?

Bakdelen är snygg som den är, men med mindre blinkers blir det, regplåten kommer man inte undan om man inte ska köra olagligt som jag helst står över...
Tack för fina svar :D Och ja visst är den snygg :)

Bifogat

• DSC00603 red.jpg
    DSC00603 red.jpg
    152.6 KB · Visningar: 90
  • DSC00606red.jpg
    DSC00606red.jpg
    109.7 KB · Visningar: 62
Last edited:
nee ta bort klistermärket ^^... påminner ohh hjärnsläpp om en kille på blocket som det brukar göras narr av här på sporthoj

Förstörande eller snyggt? (det är reflex) Utstickande är det om inte annat

Ja backspeglarna är STORA, så du menar att jag ska skaffa mindre och bygga in blinkers i kåpa fram? Eller mindre med blinkers i?

Bakdelen är snygg som den är, men med mindre blinkers blir det, regplåten kommer man inte undan om man inte ska köra olagligt som jag helst står över...
Tack för fina svar :D Och ja visst är den snygg :)

:näsblod pizzaräcervarning på bilden m nicket , nästa steg är väl neonljus i kåpan:zpy

Back