Tips på självständiga jobb?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Där man jobbar på egen hand.. Typ områdesbevakning nattetid eller lastbil/köra långtradare.. Brevbärare har jag ingen lust med, för då ska man sortera post och jobba med kollegor på en terminal innan man åker ut (dessutom på en väldigt okristlig tid)..

Gärna kvällar / nätter..och väldigt självständigt. Har ni några förslag?

Slutade ett jobb, började på ett annat (som tyvärr inte passade mig) så nu står jag utan. A-kassa och sånt trams skiter jag i, har väl inte ens rätt till det. Det är ingen jättepanik heller, men man vill ju gärna ha en sysselsättning utöver att åka hoj dagarna i ända.

Ös på med förslag.. Bra betalt eller inte, spelar ingen roll. Bara det är självständigt, och inga tidiga mornar.

Anställ mig!!? eller om ni hört talas om ngt kneg som efterfrågas som kan stämma in på vad jag är lämpad för... ;)

:tummenupp

Last edited:
Du kan ju återuppta din korrespondenssexvariant du var inne på för två år sedan? Sälja använda kallingar?

:näsblod vad får jag för ett par använda kallingar då?

Förslag:
Pris för en dags normalt användande: 500 kr
Pris för en dag på hoj & bulten: 1000 kr
Pris för en dags användande & masturbation: 1500 kr
Pris för en dag på bulten och sistnämda: 2000 kr

exkl intjöp av björn borg strl M

:rolleyes:

Förslag:

Ja du hade ju ngn kåt sniffare på kroken förut minns jag. Kommer inte ihåg vad du sa att han biddade. Du kan ju erbjuda honom prenumeration! Det är ju poppis.

Eller varför inte erbjuda honom en hel kollektion, dumt att begränsa sig till endast kallingar. Det är ju bara att gränsla det beställda plagget och köra en hellride på samma sätt som man skändade klasskompisarnas handdukar i gympan när man var liten och elak.

Ja du hade ju ngn kåt sniffare på kroken förut minns jag. Kommer inte ihåg vad du sa att han biddade. Du kan ju erbjuda honom prenumeration! Det är ju poppis.

Eller varför inte erbjuda honom en hel kollektion, dumt att begränsa sig till endast kallingar. Det är ju bara att gränsla det beställda plagget och köra en hellride på samma sätt som man skändade klasskompisarnas handdukar i gympan när man var liten och elak.

Jo råkade ut för en lirare som ville köpa beg kallingar, fifan :näsblod

Haha skända klasskompisars handdukar :hihi ..det vet jag inget om, däremot minns jag bara "direktare", man fes i handen å släppte ut den under polarns näsa. Väldigt uppskattat...

Väktare e väl nåt som matchar in rätt bra, har du tur så börjar o slutar du lite tidigare/senare än kollegorna så du slipper se dem ens på jobbet :P..
själv har ja precis knallat runt själv på ett köpcentrum ett gäng timmar, ensamt o tråkigt :tummenupp

Självständigt jobb utan tidiga mornar och utan något som helst socialt umgänge med andra under arbetstid. Fan, det låter som du är redo att starta eget. Varför inte en egen liten mc-buds verksamhet? Eller varför inte mc-taxi? Annars tycker jag som nån skrev tidigare, sälj din kropp. Eller i alla fall din ända:D

Du skulle startat en liten postorderfirma där du sitter och packar paket i din ensamhet precis när du vill.

Passa'rej bara så du inte får för mycket jobb och kanske måste antälla en KOLLEGA!:skrämd

Förslag:

Pris för en helgs slangande på bulten medelst masturbation: 25 000 Sek

service elektriker i telias servicehall har en på jobbet som jobbat som det och med tanke på hans kompetens och sociala förmåga är det både ensamt, enformigt, tråkigt, och inte kompetenskrävande.

Köra mjölkabil.is.the.shit. Lugnt och fint. Ingen stress. Bara hämta mjölken, inga telefoner som ringer, ingen chef som står och glor på dig och tycker du sölar... Du sköter dig själv.

Mjolkabilen2.jpg

Kalsongerbjudandet ovan går att kombinera med aktiv telefonförsäljning.
Gärna nattetid med lätt stön i luren.

Som nämts och som Du själv var inne på, stämme Väktare in väl på din beskrivning.
Beroende på tjänst kan du i princip jobba utan att träffa en levande själ.
Ingen chef som stör, du är i princip självgående.

Som nämts och som Du själv var inne på, stämme Väktare in väl på din beskrivning.
Beroende på tjänst kan du i princip jobba utan att träffa en levande själ.
Ingen chef som stör, du är i princip självgående.

Borde väl vara en merit när man söker polishögskolan också?

Om jag hänger med så:

* Har du ingen inkomst nu
* Har ingen brådska att få nån inkomst heller
* Vill jobba för en skitlön
* Vill jobba själv
* Vill jobba för att slippa åka hoj hela dagarna

Matten går inte ihop :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...