bullysmile
Killing time? time kills you!
Som ni läser i många trådar har det tyvärr blivit massor med tråkigheter kring bogan och slingerbulten. Därför måste vi börja hitta nya vägar att åka på så inte för många åker på samma ställe och skapar denna negativa situation som uppstått.
Själv måste jag åka en bra bit för att komma till dessa två populära nämnda vägarna då jag bor 3,5mil norr om sthlm, hade gärna velat hitta andra vägar att kunna åka på men lokalsinnet är tyvärr kast.
Det vore kul ifall alla delade med sig av de roliga vägarna de kan så vi avbelastar bogan och bulten. Ju mer vi sprider ut oss ju bättre blir det.
Så va inte egoistiska och håll era roliga vägar för er själva!
Det bästa vore ifall vi kunde samla kartor som vi markerat ut vägarna på i denna tråd.
Kom igen nu och gör mc-säsongen 2009 och alla de andra säsongerna framför oss till en roligare upplevelse
Blir det många bra vägar kan man även göra denna tråd till en sticky
Själv måste jag åka en bra bit för att komma till dessa två populära nämnda vägarna då jag bor 3,5mil norr om sthlm, hade gärna velat hitta andra vägar att kunna åka på men lokalsinnet är tyvärr kast.
Det vore kul ifall alla delade med sig av de roliga vägarna de kan så vi avbelastar bogan och bulten. Ju mer vi sprider ut oss ju bättre blir det.
Så va inte egoistiska och håll era roliga vägar för er själva!
Det bästa vore ifall vi kunde samla kartor som vi markerat ut vägarna på i denna tråd.
Kom igen nu och gör mc-säsongen 2009 och alla de andra säsongerna framför oss till en roligare upplevelse
Blir det många bra vägar kan man även göra denna tråd till en sticky