Hurricane600
Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Hej Fighterboys!
Nu behöver jag fan hjälp...
Nu jävlar börjar jag bli svettig på de här med fighters...
Såå...vill ha tips på hojar o bygga på
Vill se vad man kan få för si o så med pengar och se om det är värt att ens börja skissa lite på det...så inget projket som har dragit igång alltså.
tilläggas bör att jag är extreeeeeeeeeeemt fattig
maxbudgeten blir 20 000:- (kan göra allt arbete själv, även lite glasfiberkunskaper)
Jag är även extreeeeeeeeeeeemt ung(20) så jag vill ha nåt som inte kostar skjortan o försäkra men inte sååå petigt där då det endå bara blir trafik eftersom hojen får kosta max 15k
.
kravet är minst 750cc
Sånt jag prioriterar är att inga delar ska behövas bytas förutom:
krona
styre
bakdel
avgassystem
mätare
lyse
och sönderbörnade däck
så t.ex. originalfälgar och bromsar måste vara helt ok grejjer(nu mäter jag inte med nya racejapshojsmått, utan med 80/90talsmått)
Såå ge mig nå bra förslag så kan jag börja härja i 3d studio på hur de kommer bli
Nu behöver jag fan hjälp...
Nu jävlar börjar jag bli svettig på de här med fighters...
Såå...vill ha tips på hojar o bygga på
Vill se vad man kan få för si o så med pengar och se om det är värt att ens börja skissa lite på det...så inget projket som har dragit igång alltså.
tilläggas bör att jag är extreeeeeeeeeeemt fattig
maxbudgeten blir 20 000:- (kan göra allt arbete själv, även lite glasfiberkunskaper)
Jag är även extreeeeeeeeeeeemt ung(20) så jag vill ha nåt som inte kostar skjortan o försäkra men inte sååå petigt där då det endå bara blir trafik eftersom hojen får kosta max 15k

kravet är minst 750cc
Sånt jag prioriterar är att inga delar ska behövas bytas förutom:
krona
styre
bakdel
avgassystem
mätare
lyse
och sönderbörnade däck

så t.ex. originalfälgar och bromsar måste vara helt ok grejjer(nu mäter jag inte med nya racejapshojsmått, utan med 80/90talsmått)
Såå ge mig nå bra förslag så kan jag börja härja i 3d studio på hur de kommer bli

Last edited: