Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Typ så långt norr man kommer i Sthlms länInte söder om söder men söder om ArlandaCarspect Arlanda stad - sjukt bra besiktningsman där! Rekommenderas starkt!
Även en av de billigare att besikta hos.
Jag har 3 stationer inom 5km. Hehe.Är bara lite nyfiken på vad som är långt?
Jag har 7 mil enkel väg men då ska man ha tur att få tid, är skönt att man nu kan besikta i Kalix så det blir 9 mil enkel väg vilket ju är nära mot tidigare då jag hade dryga 12 mil enkel väg för att besikta.
Jag har 3 stationer inom 5km. Hehe.
Fick också en trevlig besiktningskille där förra året när jag slutbesiktigade min gamla honda xl där. Verkade intresserad av veteranhojar.Opus Sätra är en bra station.
Hjälper gärna till med småsaker såsom inställning av ljus så man slipper en anmärkning.
Iaf den gubben som besiktigade min 1/5.
Hade inte heller nåt emot LED-konvertering så länge ljusbilden är ok.Fick också en trevlig besiktningskille där förra året när jag slutbesiktigade min gamla honda xl där. Verkade intresserad av veteranhojar.
Billigt vet jag inte, men är ju i alla fall rimlig timpenning för att få saker kollade, jämfört med märkesverkstäder.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |