Cooler åter i behov av tips från Sporthoj.com!
Jag är i planeringstagen att dra igång en firma som kommer att sälja tjänster till vår kära befolkning...
Frågan är hur man når ut till de stora massorna utan att det ska kosta multum!!!
Har ni några tips att komma med förutom de vanliga:
-Få facktidningar att skriva om min "speciella" firma
-Riktad e-postreklam till potensiella kunder/företag
-Hemsida
-Annonser
-Personliga besök/telefonsamtal
-Synas ute vid speciellla arrangemang.
Jag är ute efter den stora folkmassan då det är svårt att urskilja mina kunder som speciella "grupper" i samhället.
Funderar att "teama" ihop det med en välkänd aktör i ett angänsande verksamhetsområde, men då kan ju en stor del av vinsten försvinna...
Företaget kommer att sälja information/reserarcharbete (ej typen "detektivområde"!)
/GG
Jag är i planeringstagen att dra igång en firma som kommer att sälja tjänster till vår kära befolkning...
Frågan är hur man når ut till de stora massorna utan att det ska kosta multum!!!
Har ni några tips att komma med förutom de vanliga:
-Få facktidningar att skriva om min "speciella" firma
-Riktad e-postreklam till potensiella kunder/företag
-Hemsida
-Annonser
-Personliga besök/telefonsamtal
-Synas ute vid speciellla arrangemang.
Jag är ute efter den stora folkmassan då det är svårt att urskilja mina kunder som speciella "grupper" i samhället.
Funderar att "teama" ihop det med en välkänd aktör i ett angänsande verksamhetsområde, men då kan ju en stor del av vinsten försvinna...

Företaget kommer att sälja information/reserarcharbete (ej typen "detektivområde"!)