tips om present!

ebbaklasa

ska man skriva nått här?
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-99 och en minicross 110cc
behöver tips!
min flickvän fyller år om 2veckor, och ja hade tänkt ge henne
en ny dvd spelare i present.
men så idag kommer mina föräldrar o hälsar på och ger mig deras gamla dvd spelare för dom har köpt ny, så nu helt plötsligt har jag 2st egna dvd spelare.
ja behöver ju inte 2 :kocko
känns de inte fattigt att slå in en begagnad present o ge till nån ?
den ja fick är ändå en Philips som är relativt ny o klarar massa format

:|

ebbaklasa skrev:
behöver tips!
men så idag kommer mina föräldrar o hälsar på och ger mig deras gamla dvd spelare för dom har köpt ny, så nu helt plötsligt har jag 2st egna dvd spelare.

om du fick med lådan så behöver du ju inte säga att den e begad.

ebbaklasa skrev:
behöver tips!

Ok att ge till en polare, men till bruden? Jag skulle inte gjort det...

Ett tips stulet av Joey Tribbiani:
"Crotchless panties and a gift card worth an hour of Joey-love" :cool:

Kan inte garantera att du får pluspoäng men det är rejält kul iaf ;)

Har faktiskt en fd kollega som körde hela rejset på sin fruga. Knyckte ett par snygga spetstrosor ur hennes låda, klippte upp dem och gjorde ett "riktigt" presentkort. Turligt nog hade han nån riktigt bra backup-present som han hivade fram direkt när hon fick det obligatoriska utbrottet :lol
Blev en riktigt lyckad kväll enligt honom och nu har de något att skratta åt :rofl

Nog rätt viktigt att backup-presenten är riktigt bra ...

hehehe
jo jag har de avsnittet på dvd när joey kör den :D
tack för tipsen :tummenupp

Det är tanken som räknas. Om hon nu vill ha en DVD spelare så ge en till na.
Beror väl på hur kräsen hon är iofs. Vissa damer är krävande och skall ha massa gulligull och romantiska saker när det är årsdagar/födelsedagar.
Jag tycker det är bra med saker man behöver eller något symboliskt.

Bikerbitch skrev:
Det är tanken som räknas. Om hon nu vill ha en DVD spelare så ge en till na.
Beror väl på hur kräsen hon är iofs. Vissa damer är krävande och skall ha massa gulligull och romantiska saker när det är årsdagar/födelsedagar.
Jag tycker det är bra med saker man behöver eller något symboliskt.
jo men jag har en symboliskt present ozzå =)
har en rätt stor yuccapalm (blomma) som hon velat ha av mig länge
o där har kommit nya skott på den så ja har planterat om dom i en ny fin kruka som hon ska få
jag är en mycke seriös man =)

ebbaklasa skrev:
o där har kommit nya skott på den så ja har planterat om dom i en ny fin kruka som hon ska få

Vill du tvunget ge henne något nytt, så släng med en dvd-film som ni kan titta på tillsammans... :)

ebbaklasa skrev:

Sedär, det räcker väl kanoners med det och en Dvd-spelare. Hon kommer ju ändå ta med sig allt när hon flyttar in hos dig så :tuttar
Lycka till! Det är inte lätt att köpa presenter

Köp en morgon rock.
Det tänker iaf jag göra när min tjej fyller om ett par dar.
Ytterligare en anledning för henne att sova naken :tuttar

Jag föredrar att ge bort ngt man kan göra tillsammans. När min flickvän & jag precis blivit tillsammans gav jag henne en resa för 2 till Prag. Blir inte så dyrt faktiskt. Om det nu kan vara nått som lockar så åk absolut inte buss, ta istället tåg
Funkar kanon bra kan jag tillägga! :)

Den urgammla fajten om mannens tanke och kvinnans behov.

Mannen tänker jag ger henne något dyrt så hon blir imponerad över hur mycket jag bry mig om henne som köper en sådan dyr sak.

Kvinnan vill egentligen bara ha det där speciela som hon fantiserat om i två år utan att berätta om :)

Alltså köp/ge med hjärtat. (blomman :tummenupp ) DVD ,ok då om hon önskat sig en.
Dom små rackarna har ett hemligt poängsystem serru där saker man gör o säger kan slå vilken dyr present som helst.

Ok jag generaliserar fiskt jag vet

Mitt Tips :Överaska henne,laga mat,tänd ljus,tappa upp bad,säg att hon är vacker,pyssla om henne,drick vin,kyss henne som dom gör i borta med vinden(pre TV film) ge henne sen din blomma och säg att den som er kärlek -växande men bara om man sköter den....

Last edited:
Gör som jag, köp ngt du själv vill ha till henne. Tex en skiva/dvd som du velat köpa skitlänge. :rofl

Bästa presenterna är väl egentligen upplevelser...tex, en dag på lisemountain eller tivoli eller ngt sånt där. Bju på allt under dagen...blir finemang det. Ofta tycker bruden att det är så bra att hon bjuder tillbaka under samma dag, tex på öl eller glass o så :tungan

Man kan ju köpa sån där öresund-runt-biljett för 200 kr tror jag, brukar säljas snart. Ev. om man känner sig rik så kan man ju slagga i Dinamarca :slicka ... passa po o handla sprit. :öl

Men det gäller att planera...det får inte vara för struligt! :tuttar

Last edited:
Beror ju lite å hur länge man varit tillsammans. Kanske inte så kul att säga till sambon att i kväll bjuder jag på allt och betala med hennes plånbok. För trots allt när man varit tillsammans i 7år så är det ju samma konkurs som pengarna ska tas ifrån.

Presenter är ju alltid uppskattade, inte prislappen. Guld, smycken gillar alla flickor och det finns ju faktist billiga fina saker. Viktigt om man varit tillsammans ett tag är att hitta presenter som är till henne, inte till er.

Exempel. Stekpanna är inte uppskattat(trots att det behövs en ny). Ett par nya örhängen är det.

Ja låt fantasin flöda och försök inte hitta den perfekta presenten(igen). Leta efter en bra och något som du vet att hon kommer använda, för saker som används är uppskattade saker.

Nyheter
Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar