Tips o idéer! Till min 900 Hornet

Mang

Sir Cournol
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Honda Hornet 900 -03
Tjena! Har spanat runt i en hel del trådar men hittade inte allt jag sökte, tror jag! :rolleyes:

Har ingen bild just nu på cykeln men ska ordans fram! De är en mattgrå Hornet 900 -03 helt orginal.

De jag vill göra och ha lite tips om är:

*Nytt styre typ cross, Förslag på de? Några som passar bult on?
*Nya Backspeglar, finns de någon bra sida så man kan spana?
*Snygga till baken lite, mindre reg skylt? Var kan man betälla? Bort med blinkers osv.
*Och sen undrar jag om ni har förslag på Slip On till cykeln? Finns ju så många olika märken och modeller, rena djungeln! Finns de några inte allt för dyra som får cykeln att sjunga lite skönare?

Rock On Hornet Lovers! :yoparty

Lampa

ebay är alltid ett bra ställe att kolla på! Ska du inte byta ut den där framlyktan???

Ja, jag har ju då en Hornet på steroider :) och jag har också funderat lite på det där med lampan. Hittar inget roligt dock. Alla nya nakna( FZ1-N, Hornet 600 -07) har ju gethuvud till framlampor, undrar om man kan hitta nån som passar?!

Ja, jag har ju då en Hornet på steroider :) och jag har också funderat lite på det där med lampan. Hittar inget roligt dock. Alla nya nakna( FZ1-N, Hornet 600 -07) har ju gethuvud till framlampor, undrar om man kan hitta nån som passar?!

Acer bis eller vad det heter brukar sitta på många coola fighters! Sök via google!

Det ligger två kolfiberburkar ute på ebay för ca 3000 ink frakt! http://cgi.ebay.co.uk/Honda-cb900-h...ryZ10460QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Last edited:
Såg ju schyssta, hur funkar de att köpa från e-bay? har bara köpt från tradera. Var de frakt inom hela europa lr?

Läskigt att sätta in flera tusen till någon utanför landets gränser

Såg ju schyssta, hur funkar de att köpa från e-bay? har bara köpt från tradera. Var de frakt inom hela europa lr?

Läskigt att sätta in flera tusen till någon utanför landets gränser

Det var frakt inom eu kolla säljarens historik hur andra bedömt honom! Han bör ha gjort mer än 5-10 affärer för att jag ska köpa av honom!

Nyheter
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande