Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänk om man hade det problemet, vaknar alltid klockan 7 oavsett när jag gick o la mig. Mycket störande.ZaXeS skrev:2319420Någon mer än jag som har grymt svårt att vakna på mornana?
Måste ta tag i detta nu när man vaknar klockan 5![]()
Väckar klocka funkar inte, vaknar inte av den.
Ös på med tips!
Kör försiktigt!![]()
Kvittar om jag lägger mig klockan 9 eller klockan 3, vaknar ändå aldrig!!JoUh skrev:2319427Lägg dig i tid...?
Ska vi byta ?Thermal skrev:2319426Tänk om man hade det problemet, vaknar alltid klockan 7 oavsett när jag gick o la mig. Mycket störande.
ZaXeS skrev:2319420Någon mer än jag som har grymt svårt att vakna på mornana?
Ös på med tips!
Kör försiktigt!![]()
Grymt bra, aldrig tänkt tanken med att dra på Crazy frogmini-knutten skrev:2319475sätt mobilen på högsta volym (min nalle låter iallafall mer än min väckarklocka), och ställ den några meter bort så att du måste resa på dig för stänga av den. Kompletera med en enormt jobbig signal, typ Boten Anna eller Crazy Frog.
Isåfall handlar det bara om självbehärskning och det är svårt att ha några tips för..ZaXeS skrev:2319510
Men, kommar ju bara gå och lägga mig igen![]()
ZaXeS skrev:2319470Kvittar om jag lägger mig klockan 9 eller klockan 3, vaknar ändå aldrig!!
Ge fan i att gå å lägga dig... då är du redan vaken när klockan ringer.ZaXeS skrev:2319420Någon mer än jag som har grymt svårt att vakna på mornana?
Ös på med tips!
War-psycho skrev:2319953Ge fan i att gå å lägga dig... då är du redan vaken när klockan ringer.![]()
Eller väckarklocka á la Kalle Anka...Torgo skrev:2320198Om du har mycket problem med att komma upp på morgnarna så finns det nån slags platta man kopplar till larmet och sen lägger under kudden. När larmet sätter igång börjar plattan att vibrera. En polare fick en sådan ordinerad av sin läkare eftersom han led av detta problem. Funkade mycket bra för honom.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |