Tippa R600 på Knutstorp

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Jag var på Knutstorp och kollade på kvällsträningen i tisdags.
Det gick fort. Mycket fort. :4skrika
Min kära Hyllinge vän, Jonas Persson (som vann i KGA) körde 1.04.600 :eek:

Jag ger oss alla nu en chans att tippa topp 5 på Knudan.

Själv så hade jag innan tisdagen (och Jonas idiot varv) siktet inställt på pallen. Nu vete tusan...

Jag är inte lika säker på att det är en realistisk målsättning längre men får se om jag kan peppa mig tillbaks till den...
(Nu gäller det bara att få ihop motorn på hojen igen...)

:3freak

Det var ingen dålig tid det! Jag ska käka steroider och smeka hojen medhårs fram till den 4/9 nu.... :D

Väl mött i Knutstorp!

/Fredrik

benfre skrev:
Det var ingen dålig tid det! Jag ska käka steroider och smeka hojen medhårs fram till den 4/9 nu.... :D

Väl mött i Knutstorp!

/Fredrik

Nej verkligen inte!!! Jag kollade på kvaltiderna från förra året och om jag inte minns fel så hade det gett pole! :brinnerup

Det blir "do or die" känns det som... Ska man ha något i topp 5 att göra får man se till att kvala så man står i första 1a-2a led... :näsblod

Här kommer det att gaaaasas!!! :D

yzfjohan skrev:
du kommer på pallen .. :tummenupp

Tackar för förtroendet Johan! Men det blir sannerligen tufft. Resten av "Skåneligan" kör redan på 5or (tror jag). Och dom är ju då 3 förare med Jonas.
(ska inte avslöja mina tider där, men jag kan säga att det är inte några 5or...)

Tråkigt att vi var utan dig i KGA. Hopppas verkligen att jag får se dig på Knudan!?
:tummenupp

Ja bröderna Persson blir nog svårslagna . :yoparty Med dom tiderna så hadde dom till och med gort bra ifrån sig i ss600 :yoparty :yoparty

flykay76 skrev:
Nej verkligen inte!!! Jag kollade på kvaltiderna från förra året och om jag inte minns fel så hade det gett pole! :brinnerup

Det blir "do or die" känns det som... Ska man ha något i topp 5 att göra får man se till att kvala så man står i första 1a-2a led... :näsblod

Här kommer det att gaaaasas!!! :D

Jupp, Packalen köre 1:04:6 nåt på kvalet förra året så hans tid var i nivå med pole. Tycker det är fusk med två bröder i samma heat. Blir ju lite som paråkning i speedway :D

Ska bli riktigt kul att komma till knutstorp igen, den banan e ju riktigt kul!!

mvh Fredrik

men jag tror du är med däruppe du såg hur det gick i karlskoga......jag tror på dig...go for it
jag har inget skinnställ ,måste beställa ett snart men vet inte va jag ska ha förnågot...

Åhåå, jag är glad om jag kvalar in. Har aldrig kört där innan ju.
flykay: Du guidar väl mig runt på träningen? :)

eus skrev:
Åhåå, jag är glad om jag kvalar in.
Slopa neggosnacket är du snäll. Seger eller döden är det som gäller för dig :)

flykay76 skrev:
Jag var på Knutstorp och kollade på kvällsträningen i tisdags.
Det gick fort. Mycket fort. :4skrika
Min kära Hyllinge vän, Jonas Persson (som vann i KGA) körde 1.04.600 :eek:

Jag ger oss alla nu en chans att tippa topp 5 på Knudan.

Själv så hade jag innan tisdagen (och Jonas idiot varv) siktet inställt på pallen. Nu vete tusan...

Jag är inte lika säker på att det är en realistisk målsättning längre men får se om jag kan peppa mig tillbaks till den...
(Nu gäller det bara att få ihop motorn på hojen igen...)

:3freak

Jag tror på dig kristoffer!! Visa nu vad du går för, det blir lätt pallen!.... :tuttar

Eus - Klart du kvalar in, sen är det allt eller inget som gäller på racet :tungan

Jompa och de övriga grabbarna i Skåneligan kommer bli farliga. Minst 1 av dem på pallen och övriga topp 5-6 om de håller sig på hjulen. Andra som kommer högt upp är Benny Forsgren, Rickard Johansson och Rasmus V Sörensen.

Om jag får plats så skall jag slå Flajkej iallafall :)

flykay76 skrev:
:D :banana :tummenupp

Det är hög tid för en RIKTIG kamp på banan i race nu... :hihi

Räknade ut att det står 2-1 till dig och det känns ju inte bra.

Bara att vänta på beskedet från Eva om det finns plats eller inte så skall jag ge dig en match :tummenupp

Magnus skrev:
Räknade ut att det står 2-1 till dig och det känns ju inte bra.

Bara att vänta på beskedet från Eva om det finns plats eller inte så skall jag ge dig en match :tummenupp

Ho ho... :banana

Va!?! E du inte anmäld ännu?!? :fatta!

Kristoffer

Upp till R600 å visa lite motstånd mot R1000 nu... :rofl knudan é ju verkligen en 600 bana... So far har ni bara visat snabbare varvtider i Danmark mohaha!
Tvärtom va det förra året har ja för mig... :va

:banana

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma