Tippa Nm/sm Finalen På Falkenberg

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
Jupp, då var det dags. Sista racet för året.

Vem vinner?, vem kraschar?, vem skräller?, vem gör bort sig?

Superstock:
Själv tror jag det blir svårt att matcha min 6e plats från KGA. Det tilkommer säkert en hel del snabba STCC förare i Superstock.
Min målsättning är topp 10...

.

flykay76 skrev:
2465795 Jupp, då var det dags. Sista racet för året.

Vem vinner?, vem kraschar?, vem skräller?, vem gör bort sig?

Superstock:
Själv tror jag det blir svårt att matcha min 6e plats från KGA. Det tilkommer säkert en hel del snabba STCC förare i Superstock.
Min målsättning är topp 10...
.

Ja du kommer iaf ha en svart Kawa framför dig :)

oscar skrev:
2470743 Kanske just det som gör att du bara pallar 5-6 varv! Din högerarm kommer be om nåd efter halva loppet.... :D
Ja och? :D Nä, tragiskt att jag tar i över vad mina data-muskler klarar av. Ska ta och fixa det till nästa år. Stretcha stretcha stretcha. Tänkte iaf mosa på så hårt jag kan. Iaf köra bättre än förra årets tid på 47.4 eller vad det blev. 46? ja tack

Swedie skrev:
2470768 Ja och? :D Nä, tragiskt att jag tar i över vad mina data-muskler klarar av. Ska ta och fixa det till nästa år. Stretcha stretcha stretcha. Tänkte iaf mosa på så hårt jag kan. Iaf köra bättre än förra årets tid på 47.4 eller vad det blev. 46? ja tack

46,4 ..........:yoparty

46,357 (Cajback) är det som gäller att slå om man vill vara snabbast på Falken!

oscar skrev:
2470882 46,357 (Cajback) är det som gäller att slå om man vill vara snabbast på Falken!
måste man ju köra en moppe med knivskarpt chassie[tm], annars har man ingen chans:D

Nr:18 skrev:
2470888måste man ju köra en moppe med knivskarpt chassie[tm], annars har man ingen chans:D

Låt oss titta på resultaten på gälleråsen senast. Två VM-förare på hojar som kostar i klass med en innerstadslägenhet kör lite drygt en (1!!) sekund snabbare än toppen i Rookie600. Hohojaja... ;)

Don Quixote skrev:
2470993 Låt oss titta på resultaten på gälleråsen senast. Två VM-förare på hojar som kostar i klass med en innerstadslägenhet kör lite drygt en (1!!) sekund snabbare än toppen i Rookie600. Hohojaja... ;)

ka dam den sved :crash

om jag inte minns fel så pallade inte din höger arm förra året donQ

så lösningen är att du och Swedie får spela mer fick pingis i vinter :D

Don Quixote skrev:
2470993 Låt oss titta på resultaten på gälleråsen senast. Två VM-förare på hojar som kostar i klass med en innerstadslägenhet kör lite drygt en (1!!) sekund snabbare än toppen i Rookie600. Hohojaja... ;)

Cajback körde 1.07,5. Vilken rookie var närmast den tiden och hur nära var han?

oscar skrev:
2471153 Cajback körde 1.07,5. Vilken rookie var närmast den tiden och hur nära var han?

Cajback körde 1.08,0 och det gick 1.09,2 i R600.
Rejstider givetvis...

oscar skrev:
2471153 Cajback körde 1.07,5. Vilken rookie var närmast den tiden och hur nära var han?
Kan va Cajbacks racetid 1:08.024 som jämfördes med Thomas J i rookie 600 och dennes 1:09.226 som avsågs.

Hur går det för dig på Falken? Vilket motstånd dyker upp?

Edit: långsam

Don Quixote skrev:
2471199 Cajback körde 1.08,0 och det gick 1.09,2 i R600.
Rejstider givetvis...

Cajback är nog lite mer rutinerad än en rookie och kör förmodligen inte fortare än han behöver! Vad satt rookien på för hoj (eftersom du nu själv påpekade priset:))?

*/ ?>
Back