Tillgång till däckmaskin för bildäck..

K.U.T.S

Ny medlem
Gick med
11 May 2007
Hoj
Ktm 640 -04 SM
Är det nån som vet nån som jobbar på däckfirma, skulle verkligen behöva hjälp med å lägga på mina vinterdäck på fälg.. Däckteam ville ha hutlösa 1200:-:skrämd , å det finns inte. Max 500 spänn, ä då hjälper jag till att skruva av däcken från bilen... Pm:a. tack på förhand

kan hålla med dig om att det va dyrt
men mella 6 å 8 hundra får du nog räkna med
gummigubbar vill ju oxå ha lön

finns en firma som heter citydäck på ringögatan 16.. eftersom att jag har grannfirman så får jag rabatt men om jag går med dig så kan du säkert få de för 100kr däcket lr nåt..

Last edited:
Jag kan rekommendera Mölndals däckservice vid Astra Zenica. Jag betalade runt 500 kr tidigare i somras för att kränga på 19 tums däck. Nu är det dock säsong så det kanske inte går att förhandla lika mycket. Åk dit och lämna grejerna och hämta dom nån dag senare så tar dom det när dom hinner. Lycka till.

finns en firma som heter citydäck på ringögatan 16.. eftersom att jag har grannfirman så får jag rabatt men om jag går med dig så kan du säkert få de för 100kr däcket lr nåt.. ring mig på xxxxx så kan jag fixa de åt dig

E ju nästan för bra för att vara sant, då jobbar vi ju grannar :tummenupp , jobbar inne på manufakturgatan, vänster in vid beckers så det e ju nära!! skulle va riktigt bussigt. Ringer dig imån på förmiddagen. // Hälsningar Andreas

Jag kan rekommendera Mölndals däckservice vid Astra Zenica. Jag betalade runt 500 kr tidigare i somras för att kränga på 19 tums däck. Nu är det dock säsong så det kanske inte går att förhandla lika mycket. Åk dit och lämna grejerna och hämta dom nån dag senare så tar dom det när dom hinner. Lycka till.

Tack, kruxet e att jag har samma fälgar sommar som vinterdäck, har inte blivit att jag skaffat en uppsättning 16" till. Funkade bättre på min gammla ort, när man var å varannan kompis hade däck-maskin..

Bra med massa tips iallafall

Last edited by a moderator:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup