Tillgängliga funktionärer vid bandagar och träningar 2007

tobbe #11

Medlem
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
RMZ450
En idé kring detta med funktionärer på tävlingar, bandagar och träningar som ofta är ett problem i motorsport. Det finns säkert många som kan tänka sig att hjälpa till då och då i utbyte mot att man t ex får delta i arrangörens körningar vid ett senare tillfälle eller liknande mindre ersättning. En situation där båda parter gynnas dvs.

Alltså, en arrangörs- och föreningsoberoende lista av personer som är intresserade av att hjälpa till när de kan och vill.

1) Torbjörn Johansson, Skövde, 070-664 89 14 (Gelleråsen, Kinnekulle, Anderstorp)

Ett mycket bra initiativ, kolla gärna med arrangören om dom kräver funkislicens eller om det går bra att hjälpa till ändå, har man förarlicens så ingår funkisbiten i licensen.

Såhär blir man funkis i HMS http://www.hyllingems.nu/index.asp?M=351

Last edited:
Bra idé. De som vill vara funktionärer hos LMS kan anmäla sig i länken i min signatur mot gatåkningsbiljett eller biobiljett.

Fast ni kanske tänkte mer på gatkörningar och bandagar för allmänheten?

alla förslag är bra bara det genererar funktionärer.

man måste oxå tänka långsiktigt...hur många funkisar klättrar i organisationen och slutat i tävlingsledningen? 1000 på 1?

folk som vill vara flaggvakter är viktikt...funkisar som vill fortsätta och ta ansvar..vara chef..ledare...oxå jätteviktigt

och att klubbaran vågar ge dem förtroende

alla förslag är bra bara det genererar funktionärer.

man måste oxå tänka långsiktigt...hur många funkisar klättrar i organisationen och slutat i tävlingsledningen? 1000 på 1?

folk som vill vara flaggvakter är viktikt...funkisar som vill fortsätta och ta ansvar..vara chef..ledare...oxå jätteviktigt

och att klubbaran vågar ge dem förtroende
HMS har ny besättning i år som kommer att jobba aktivt för detta, alla behövs och är viktiga, dessutom är man mitt i smeten när det är race och det är ju askul.

Man får chansen att komma in dit publiken inte får gå, bakom kulisserna händer det mycket roliga saker.

http://www.hyllingems.nu/index.asp?M=1235 :tummenupp

inte för att jag bor i era trakter men jag har funktionärs utb via NRS så kniper de hör av er...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti