Psychodad
Varför tar semestern alltid slut?
Var på väg mot Sigtuna från Skokloster i går eftermiddag och tog vägen över Billby. Precis efter att vi svängt ut på billbyvägen så ser jag ett par mopeder ca 200 meter längre fram. Det går inte mer än ett par sekunder innan den ena (Puch Dakota, Blå, Begagnad) hamnar lite väl långt ut i gruskanten och dyker ner i diket i ett stort dammoln.
Tänkte att här är det nog bäst att stanna, det var ett stort dammoln, och jag såg inget mer av varken moped eller förare. Sen blev jag rätt förvånad när Dakotan rullar ut ur dammolnet, med en förvånad förare ombord.
Fick en så skrattattack att jag nästan blev tvungen att stanna, när jag såg att det hade gått bra. Köra i diket på rak väg i 40 knyck...
Såg förjäkla lustigt ut.
Tänkte att här är det nog bäst att stanna, det var ett stort dammoln, och jag såg inget mer av varken moped eller förare. Sen blev jag rätt förvånad när Dakotan rullar ut ur dammolnet, med en förvånad förare ombord.
Fick en så skrattattack att jag nästan blev tvungen att stanna, när jag såg att det hade gått bra. Köra i diket på rak väg i 40 knyck...