tillbehörs sprut

krille krokodil

turbo efter hoj eller hoj efter turbo,hm
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
suzuki allt annat förnekas
jaha, så är man i läget att bestämma sig för vad för sprut man bör använda sig av till maskinen. Jag håller på med en turbokonvertering och jag vill inte hålla på med att trixa med sugförgasare som envisas med att aldrig ge rätt överallt utan har bestämt mig för att byta till sprut. Ville nu ta tillfället i akt och fråga er vad ni anser vara ett bra sprut och som är lättprogrammerat osv.
spridare, pump etc blir Bosch och jag ville behålla 3bars bränsletryck. jag vill gärna ha turboreglering via samma ecu. bågen är tänkt att användas för bus på gata. Vad använder ni, för och nackdelar:va

Jag tycker du ska ta med en öl och komma å hälsa på i tomteverkstan

Så kan vi LJUGA insprutare hur länge som helst:D :yoparty

En liten varning dock , dom flesta brukar lessna efter en kvart hihi:) :tummenupp

Ps. Har nog provat dom flesta nu

Haltech
Dta
Accel
Nira
Autronic
Civinco+busa orginal
Powercomander+busa orginal

Ahh inte å förglömma gammla Kawwasprut med progresiv regulator

Last edited:
Jag tycker du ska ta med en öl och komma å hälsa på i tomteverkstan

Så kan vi LJUGA insprutare hur länge som helst:D :yoparty

En liten varning dock , dom flesta brukar lessna efter en kvart hihi:) :tummenupp

Ps. Har nog provat dom flesta nu

Haltech
Dta
Accel
Nira
Autronic
Civinco+busa orginal
Powercomander+busa orginal

Ahh inte å förglömma gammla Kawwasprut med progresiv regulator

Fan Peter jag tar dig nog på orden nu då det är andra gången du bjuder in och jag kan ju kanske få äran att få hjälpa dig bära ut slipmaskinen igen, för du tog väl in den i vinter......eller:7peta
Kvittar, du är mer bevandrad i tillbehösrsprut träsket än jag det kan jag nog lova med den där meritlistan. Vad dricker vi och när (jag PM:ar och kollar med dig). förresten, vad kör du nu:va

Vidare vill jag höra allt nu av alla vad vi har för erfarenheter.

Peter, du som provat allt, hur tycker du megasquirt står sig? Jag vet att du inte hållt på så mycket med det än, men ändå. Jag har ju aldrig kört annat, kan ju det rätt bra nu efter 5 år så jag ser ingen anledning att prova nått annat, men det är ju kul att veta vad andra tycker.
Kollade förresten lite på den där extra funktionen "colant related air density", där kan du välja att korrigera mot luft eller motortemp. Du undrade ju om det gick att styra hur mycket den magrar ut vid ökad insugstemp.
Så på med tempgivare nu! ;)

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back