Tillbaka!!

klassegbg

klassegbg
Gick med
17 Apr 2005
Hoj
triumph sprint-09
Hej , nu är jag med hoj igen , hade tidigare en r1a men det slutade in en stenmur o bruten nacke . Nu har jag köpte en triumph sprint , ingen renodlad sporthoj men dej känns kul ändå .

Ja de var en entré de, men de är rätt bara att ge sig upp i sadeln igen. Hoppas allt är återställt. Välkommen tillbaka.

Välkommen!

Men var snäll och låt bli stenmurar, berg, träd, diken eller annat direkt olämpligt att styra in i när man sitter på en mc.

VAR RÄDD OM DIG NU!

Ska man kalla det tur eller otur? Starkt av dig att vara tillbaka hoppas du får en bra hojsäsong.

Tror du själv att han satsade fullt ut in i stenmuren? :va

Nej det tror och hoppas jag att han inte gjorde, men hursomhelst hade han inte hamnat där om han inte styrt ditåt. Antagligen i kombination med lite för mkt fart eller rullgrus vad vet jag men hojen hamnar dit vi styr den vare sig det blir rätt eller fel så det så!

Nej det tror och hoppas jag att han inte gjorde, men hursomhelst hade han inte hamnat där om han inte styrt ditåt. Antagligen i kombination med lite för mkt fart eller rullgrus vad vet jag men hojen hamnar dit vi styr den vare sig det blir rätt eller fel så det så!

Precis, tror nog han har tänkt den tanken själv ett par miljoner gånger och hört den lika många. Tjatigt värre

Välkommen tillbaka.
Var med på den turen, skönt att du blivit återställd och fått körsuget tillbaka!

Vi ses på vägarna. :hej

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...