Tillbaka från Lelleträffen 2006

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
FY FAN vad kul vi haft!
galet kul med bankörning Bä!! och Burnouts!!

och några Galna stckholmare/finnar (bikerboysarna) till grannar gjorde det till en riktig bra semester!!

Klappa säften så dig jäla SYLLGUBBE!!!!

vi ses nästa år igen!!

Jag var där en gång, aldrig mer för min del iaf :( Värdelös träff med massa gamla människor (typ 30+ :D ) och då fanns inte Gotland ring. Den däremot vore skoj att besöka.

Demp@ skrev:
2244348 FY FAN vad kul vi haft!

och några Galna stckholmare/finnar (bikerboysarna) till grannar gjorde det till en riktig bra semester!!

Klappa säften så dig jäla SYLLGUBBE!!!!

vi ses nästa år igen!!

Jag instämmer, vilken underbar helg!! Jag har blåmärken och träningsvärk i hela kroppen men det var det värt!

:banana :banana :banana

Demp@ skrev:
2244348 FY FAN vad kul vi haft!

vi ses nästa år igen!!

....Ja Fy fan, va kul vi haft!!!

vi har redan bokat tils nästa år :banana :fyllisar :yoparty :yoparty

Benny skrev:
2246463 Åkt omkull eller är det sviterna av andra aktiviter??
:D

Nejdå, inget sånt som tur är :Bugar

Men när jag hade turen att få åka bakpå Jompa (Stuntoholics) så fick jag krampa mig fast med muskler jag inte ens visste att jag hade... *haha* Men det var det värt som sagt, så himla underbart att känna pirret i magen när tolvstödet tog i backen... Det kommer jag leva på länge!!!

En fråga till Maria1980, den där rundan då du åkte med överdelen av stället nere bak på en CBR och skrattade som fan, vad handlade det om? =)

Maria1980 skrev:
2246506 Nejdå, inget sånt som tur är :Bugar

Men när jag hade turen att få åka bakpå Jompa (Stuntoholics) så fick jag krampa mig fast med muskler jag inte ens visste att jag hade... *haha* Men det var det värt som sagt, så himla underbart att känna pirret i magen när tolvstödet tog i backen... Det kommer jag leva på länge!!!

Va skönt o höra!

Kan tänka mig det ja, gäller väl o hålla i sig ganska ordentligt, hade nog fått bända upp händerna på mig om jag hade åkt bakpå...
:)

Benny skrev:
2246550 Va skönt o höra!

Kan tänka mig det ja, gäller väl o hålla i sig ganska ordentligt, hade nog fått bända upp händerna på mig om jag hade åkt bakpå...
:)

Hehe, jag satt & vinkade när vi tolvade, därav träningsvärken i höfterna... :yoparty

Maria1980 skrev:
2246560 Hehe, jag satt & vinkade när vi tolvade, därav träningsvärken i höfterna... :yoparty

Haha, imponerande...=)

Vinka e det sista jag skulle göra tror jag! :D

Men o andra sidan kan man väl va ganska trygg me en sån förare...

Benny skrev:
2246564 Haha, imponerande...=)

Vinka e det sista jag skulle göra tror jag! :D

Men o andra sidan kan man väl va ganska trygg me en sån förare...

Aldrig känt mig så trygg på en hoj förut. Jag är så imponerad av personer som kan hantera en 200kg+ maskin som om det vore en liten bmx... :Bugar

Maria1980 skrev:
2246573 Aldrig känt mig så trygg på en hoj förut. Jag är så imponerad av personer som kan hantera en 200kg+ maskin som om det vore en liten bmx... :Bugar

Ja det är mkt imponerande...mkt träning o en hel del talang! O givetvis en del "balls"... :)

Maria1980 skrev:
2246573 Aldrig känt mig så trygg på en hoj förut. Jag är så imponerad av personer som kan hantera en 200kg+ maskin som om det vore en liten bmx... :Bugar

Jag är så imponerad av tjejer som blir imponerade av personer som kan hantera en 200kg+ maskin som om det vore en liten bmx...

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti