franka
Ny medlem
Någon som åkt ner till polen och handlat byggvaror?
kakel klinkers kök mm?
Nån som vet vart man ska åka?
Hemsidor med lite info?
kakel klinkers kök mm?
Hemsidor med lite info?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kök kan man köpa på ikea i polen. sägs vara billigare där. e man sen riktigt jävlig så lämnar man tillbaka det i sverige o får pengar (svenskt pris) tillbaka.franka skrev:Någon som åkt ner till polen och handlat byggvaror?
kakel klinkers kök mm?
Hemsidor med lite info?
Italien är rätt mycket billigare än Sverige och så finns där ett så mycket större utbud än här. Jag menar inte IKEA-stuket utan grejer i lite högre pris/kvalitetsklass. Jag har själv köpt mycket därifrån.franka skrev:Någon som åkt ner till polen och handlat byggvaror?
kakel klinkers kök mm?
Hemsidor med lite info?
Bingo skrev:Italien är rätt mycket billigare än Sverige och så finns där ett så mycket större utbud än här. Jag menar inte IKEA-stuket utan grejer i lite högre pris/kvalitetsklass. Jag har själv köpt mycket därifrån.

franka skrev:Någon som åkt ner till polen och handlat byggvaror?
kakel klinkers kök mm?
Hemsidor med lite info?
Henkmaster skrev:Har precis köpt hus och ska lägga stengolv i hela huset, men inte sjutton köper vi det i Sverige.
Det polska utbudet är bra mycket fräckare och billigare än det svenska.
Jag och min sambo var och scoutade efter schysst klinker i julas och priserna är otroligt lockande.
Men för att få vinst i det hela så måste man räkna med att åka till någon av de riktigt stora byggmarknaderna.
Sedan blir det givetvis extra kul att ta en dags semester i Polen och käka god mat och dricka god öl!Lite rekreation samtidigt som man fyndar.
Det där med IKEA vetefan... IKEA är ju inte synonymt med kvalitet oavsett om Du bor i Japan eller Sverige.
I Polen kan Du få unika hantverksmöbler till samma pris som svenska IKEA priser.
Men men... Snart vänder det och det dröjer inte länge förrän Svenska ungdomar åker till Polen för att plocka jordgubbar och Polackerna står på kö för att köpa billiga prylar i Sverige.
Svenska kronan är ju lika imponerande som ett liggsår.![]()
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem