Till helgen!

Inte alls omöjligt. Hur lång runda då?
Tog en sväng idag mellan 17 - 18, vägarna i bra skick men dom har börjat plocka betor nu så man får passa sig både för jordspillet och traktorer och annat skit.

Inte alls omöjligt. Hur lång runda då?
Tog en sväng idag mellan 17 - 18, vägarna i bra skick men dom har börjat plocka betor nu så man får passa sig både för jordspillet och traktorer och annat skit.

Ja jag kör ju få sofieber till Yc och du från Gantofta så det blir ju längre runda får dig!
För jag tänkte köra hem sen igen!!

En tre timmars runda ca!:)

En runda på ca tre timmar hade jag tänkt mig!

Köra och ta en varmchocklad, snacka skit mm typ en tt men inte 30+ bikinibrudar mm:)
Fast i döper om den till LTH:) :tungan :rolleyes: :confused:

(Lördags tur höst)

Kommer tyvärr inte med. :gnissla

Det här har potential att bli en lång tråd...

:hihi

Om de e fint väder kan du väl sätta klockan:va
Typiskt ungdommen o ligga o dra sig havla dagen :D

Men, tja, jag är trötter jag med, så det kanske blir "lagom" runt 1. :rolleyes:

Vet ett litet trevligt fik utmed vägen till Farhult... om det suger i kaffetarmen.... så kan vi förbruka de andra två timmarna hojarna, som omväxlng :D

Vet ett litet trevligt fik utmed vägen till Farhult... om det suger i kaffetarmen.... så kan vi förbruka de andra två timmarna hojarna, som omväxlng :D
Ap ap ap ap ap! :mattias
Det är inte min idé att köra 13:00 utan Krickisens, jag kör gärna tidigare då det är fest på kvällen med förvärmning.
Måste definitivt vara hemma till 16. :öl :fyllisar :Rockbanan :2cool

Nope skojar inte...

Men, å andra sidan så har reporten lite fel, då hojen faktiskt inte badade. Vi har varit duktiga garageskötare och varit Pro-Aktiva och ringde Entek redan i i vintras (-08) och fick avloppet rensat. :tungan Så det steg endast 20 cm i vårat garage, medans det steg 1.5 meter i grannens garage och totalförstörde båda bilarna.
Värsta lervällignen I bilarna... Och 2-3 cm lager gegga i helagaraget. Men som sagt, vi hade "tur". Jag tror inte jag kommer lägga in något ersättningsanspråk överhuvudtaget.
Tror inte jag får något för "biltema papprullen" och kartongerna jag använder som liggunderlag... :hihi

Hojen startade. :) Första gången jag kört den i garaget (kunde inte köra ut den då det var 5 cm gegga utanför...)

Lite oflyt för grannen dock, han har cabben inne på lackering och hade lagt hela (skinn)inredningen på golvet...
Men, bättre än att få bilen vattenfylld... :gnissla

Jaja, ett par timmars rengörings slit och en tork, sedan så ska allt vara OK för min del. Hoppas jag. :)

Jag börjar jobba om 1½ timme och är hemma 04.00 så jag går inte upp fören 10.00 Så ska man pussa tanten leka med ungen och lite annat fix så 13.00 blir bra:) ses på Yc ni som vill med!:)

Jag börjar jobba om 1½ timme och är hemma 04.00 så jag går inte upp fören 10.00 Så ska man pussa tanten leka med ungen och lite annat fix så 13.00 blir bra:) ses på Yc ni som vill med!:)
:tummenupp
Pussa tanten, check.
Leka med.... näää, hon är 14 så det hoppar jag.

Ses klockan itt!

..... jag kör gärna tidigare då det är fest på kvällen med förvärmning.
Måste definitivt vara hemma till 16.....

Jasp... Jag ska me vara borta (Grönby) till i eftermiddag... :öl :öl :öl :D

Vädret är ju alldeles utmärkt för en manodeppresiv pessimistisk vinterhatare. Tror fan de blir regn också när man kör ur ur garaget...

Men för oss som kör lite med Touring så är det inga problem :tummenupp

Skall bara svälja mackan o kaffet. Skruva ihop ett skåp, o så ska jag bara... :rolleyes:

"tanten" :mad: :fatta!

/Tingeling på Mavves inloggning

Tant :trixie kan få följa med om hon e snäll :krama

Jag börjar jobba om 1½ timme och är hemma 04.00 ... pussa tanten leka med ungen och lite annat fix .. :)
OK, IC... Ja lite :trött är ju tvunget när man jobbar sånna tider.
Har tid o passa, så kanske kör en sväng tidigare. Skulle vara kul o se din nya :hojsmilie dock... Ses vi så gör vi! Gaz lynt... :yoparty

Last edited:
Jasp... Jag ska me vara borta (Grönby) till i eftermiddag... :öl :öl :öl :D

Vädret är ju alldeles utmärkt för en manodeppresiv pessimistisk vinterhatare. Tror fan de blir regn också när man kör ur ur garaget...

Men för oss som kör lite med Touring så är det inga problem :tummenupp
Regnar det får det vara, så roligt är det inte nu på höstkanten.
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/radar.htm

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back