Till dig som använder mitt namn gixxer 1000

Gixxer 1000

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm 690 enduro -15
Eftersom du inte vill svara på mitt PM till dig så får jag väl ta det den här vägen....
Jag anser det vara ngt irriterande att du använder samma namn som jag, det finns folk som blandar ihop oss och tror att det du skrivit är jag och tvärtom.
Du kanske kan ha fantasi nog att hitta på ngt annat än att ta ett namn som redan fanns när du dök upp (jag har varit med nästan från början) . Att skriva med ett litet g i gixxer tycker inte jag är tillräckligt för att man ska kunna särskilja oss på ett bra och enkelt sätt.

Vänligen men bestämt BYT NAMN!!!

Gixxer 1000

Yoshi_gixxeRR
suzuki_gixxer
Mr.gixxer
Lobo Gixxer
KongaGixxer
gixxer_karl
Gixxer_Johan
gixxer_1255
gixxermf
GIXXERMAN
GixxerFreak
Gixxerbabe
Gixxer600
Gixxer1100
gixxer1000
gixxer-rules
Gixxer-Anders
Gixxer Rolle
Gixxer Pelle
Gixxer Mike
Gixxer Jonas
gixxer 998
Gixxer 1000
Gixxer
Dr Gixxer
Danne_Gixxer

Hmmm... Vad sägs om att du byter till något mer unikt?

Jag trodde att du var mer intelligent än så,
att inte kunna skilja på Gixxer 1000 och gixxer Pelle eller Jonas???

Ja, skäll på mig för att jag försöker hjälpa till. Det förtjänar jag.

Om inte annat så tål du väl det, MR snabb i repliken,
by the way, Gixxer 1000 texten blev snygg på hojen, even now?

Maverick var före mig på detta forum :(

Så det blev Maverick_750RR instead......

Man kanske skulle döpt sig till maverick :va (liten bokstav?) :D

750RR

Ni e fan bara sorgliga har ni inte större fantasi än att döpa er till nått så häftigt som "gixxer 1000" så kan ni väl ffs kasta pil på ett namnlexikon eller nått *Suck*

:6surkart

Byt namn till Sukijucki istället eller hitta på något som inte behöver bytas när du inför nästa säsong inser att GSX1000R inte var hojen för dig, utan en sprillans Virago :D

/tipsar hej vilt

Gixxer 1000 skrev:

<klipp>
Du kanske kan ha fantasi nog att hitta på ngt annat än att ta ett namn som redan fanns....
<klipp>
Gixxer 1000

Märkligt att fler än en har en sådan vild fantasi att kalla sig för samma som sin hoj.

Silwer skrev:
haha, det är ganska dumt att ta namnet från hojen som nick överhuvudtaget, om man nu inte tänkt ha den hjen för all framtid.

Tro mig jag vet, har fått byta 2 gånger namn! först aprilia fan, honda fan...fan vad dumma namn man kan ha . Nu kör jag med mitt riktiga namn, funkar mycket bättre:fakta
Tänk om alla skulle göra det:)

Döper man sig till vad hojen heter så tycker jag man får skylla sig själv, annars så blir det ju som att man skulle gnälla på att någon annan skulle köpa en likadan hoj som man sjäv har köpt :D

"Fasen du får inte köpa en Gsxr 1000 för jag köpte ju den första" :D

Lite småbarns fasoner tycker jag, fast det är ju klart att det kan ju bli förväxlingar................

Jag kan hålla med om att namnet idag inte är så annorlunda eller roligt, men när jag började med det så var det inte ngn som hette ngt med Gixxer . 1000 har jag kört sen -01 och när jag byter hoj så får jag väl fundera på vad jag ska heta, om jag byter.

Strider skrev:
Ursäkta frågan,men var kommer kajlyl ifrån?

Kajyl är en HBG:are som kör 125jr och är krasch kung No1, dock tyckte ngn om hans racer så dom stal den. Alltid roligt att följa 125jr på tävlingar tex Falken 15 start 8 i mål ( tror jag ) på 12 varv :skrämd

Mvh//ZF

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back