Tillökning i familjen

Coolt! :tummenupp

Är oxo sugen på en sådan, men jag har ingenstans att ta hand om den. :rolleyes:

Grattis!

....vaddå säger Taz, över min axel när jag läser Lucky Lukes inlägg....det här kommer ju bli min FÖRSTA-cykel.
;)

Grattis Taz stackars Bluegreengray...nu får du ge henne en i julklapp så hon oxå kan ut i vinter!
Fresten håller jag med Tinatjejen att du ska ta det lugnt med rubrikerna...jag trodde åtminstonde att det var ett 4 bent djur;)

Till Lucky Luke:Å du gubben lilla ingen mer kompis till dig då får du sova i garaget i fortsättningen.... :D

Hm... här funderas det åxå, om än vagt, på lite olika alternativ som går att köras med på vintern.. Och lära sig wheela lite med...
vi får väl se vart det bär hän. Inte är man gjord av pengar precis.
Grattis Taz, MKT NÖJE!!!

En KTM= Kanske, Till, Mål

Nä bara skoja, det va så för 10 år sedan.

Åkte själv KTM i skogen 99-00 utan problem.

Grattis :D en sån vill ja me ha :tummenupp

Galne Dansken skrev:
:p Som jag, då har man 2 defekte :finger :finger
Äh, lite 5-56 och en skaplig spark så går 1000-kawwan 30 år till.. :D MWB:n, däremot.. fanns det verkligen inget växellådsaxelbytarverktyg i orginalverktygssatsen? :confused: Måste vara förra ägaren som slarvat bort det.. :rolleyes:

Ha! och den hojen har jag kört - pozade lite utanför en gymnasieskola :slicka iförd jeans och en skinnjacka :rock

Jäkla skönt att köra lite motard igen - det var länge sedan...

Jag har också provat köra den KUL, det var mycket annorlunda och kan nog bli kul när man börjar bli bekant med den. Men den skakade och riste mer än jag tordas tro......allt blev suddigt, så skakigt var det ! Så det är absolut inte mer än en bushoj för bussträck eller KORTA transporter. Jag är imponerad av de som sitter och åker från stockholm till Rörken PÅ sin motard!! :bow

Last edited:
Baluba

Jo, den är rolig så hälften vore nog...

Nu blir det nog åka av under vintern med...!!! Som några bekanta till mig hemma i Värmlandsskogen sa: Fan, det är inga män som kör hoj om sommaren, det är på vintern säsongen börjar.

Om allt går i lås så får jag tag i billiga, dubbade mx/endurohjul till den. Då blir det åka av, se om jag lyckas bli man eller om jag fortfarande är Cocktailåkare.

Klart Pillan får provköra

//D

Re: Baluba

Taz skrev:
...Om allt går i lås så får jag tag i billiga, dubbade mx/endurohjul till den. Då blir det åka av, se om jag lyckas bli man eller om jag fortfarande är Cocktailåkare.
Coolt! :cool:
Bara för att leka på is eller köra gata? Eller både och?
Bara att gratulera i vilket fall.. :hej

phett! måste få prova sen dårå! ;P
/z

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...