TIG svetsning utförs i STHLM

decube

Sporthojsnörd
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
Suzuki Bandit-"R"
Behöver få loss lite pengar till min hobby, så jag erbjuder TIG-svetsning av stål och rostfritt stål i stockholm. Jag svetsar smådelar, bilplåt, avgassystem, burar, mc-ramar, ja nästan vad som helst. Har dock ingen AC på min TIG så jag kan inte svetsa alu. Jag har mkt god erfarenhet och strävar alltid efter ett perfekt resultat.

Jag svetsar i egen verkstad i Nacka eller på plats i stockholmsområdet vid behov.

PM:a mig eller ring så kan vi diskutera pris mm. tfn: 0761638580

/Kalle

Fan synd att du inte kör i alu. Har en gängstång jag skulle behöva svetsa fast i aluramen på hojen :\

Ok, jaa min svets har inte växelström (krav för att svetsa alu), bara likström :-/
Funderar allvarligt på att köpa en bättre svets så jag kan komma igång med alu också. Det får bli när jag har tjänat ihop lite mer deg :)

Kommer säkert att höra av mig någon gång i vinter om du fortfarande vill tjäna en peng. Har inget jag behöver svetsat just nu(förutom det i alu) men tycker att när man håller på och mekar händer det ofta att jag tänker "Fan det här skulle man ju kunna fixa med svets!" men det blir aldrig av eftersom jag inte kan svetsa själv.

Spar ditt nummer i alla fall!

lite synd att du inte kör alu också.. men för framtida bruk spar jag också nummer...

Det är alltid bra att ha koll på folk som kan svetsa ihop saker! :tummenupp

Lite beroende på hur mycket jag kan vifta med ögonfransarna så kanske racebussen behöver lite svetsning i vår, tex :gnissla

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back