Probotector
Piratiserad
Vad har hänt med testforumet? allt är borta och man kan inte lägga in nytt, är tanken att testforumet ska raderas helt? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan starta upp forumet igen, men de personer som tidigare använt forumet för spam och sen kvälls/natt-skräp kommer bannas per omgående vid första spammigt inlägg. Det är ett 5-10 personer.Det dyker upp en och annan som inte klarar av att t.ex. få med en bild, youtubelänkar m.m. så viss nytta har testforumet fortfarande. Men jag kan hålla med om att lite rensningar kan behövas där.
Jag kan starta upp forumet igen, men de personer som tidigare använt forumet för spam och sen kvälls/natt-skräp kommer bannas per omgående vid första spammigt inlägg. Det är ett 5-10 personer.
Jag kan starta upp forumet igen, men de personer som tidigare använt forumet för spam och sen kvälls/natt-skräp kommer bannas per omgående vid första spammigt inlägg. Det är ett 5-10 personer.
Jag måste bara fråga en sak... Vad gör det om folk spammar i ett test forum då? Är verkligen spam så farligt?![]()
Det kanske inte är så farligt, men vad är meningen? Sedan kan man tro att det sprider sig till de andra forumen/trådarna.
Meningen är att det är roligt att läsa och antagligen att skriva oxå sen tror jag inte det sprider sig till andra delar..
Tror att forumet kommer själv dö snart. Först försvinner test forumet sen kommer säker OT försvinna! Och det är snart fler moppe killar inne på SH.com än folk som kör sporthoj.. Ne det kanske är dax att leta efter ett nytt forum.!
D Finns ju endel exempel på hur tillomed mods skapar tramstrådar.
Det jag menar är att kollar man i trådarna över lag så är det mycket trams, spam och offtopic.
Oj oj nu får du akta dig så du inte blir bannad..
Varför skulle jag bli bannad för det?![]()
Hahaha för du går på moderatorer....![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |