Svanen
Psykos Pilot
Min brorsa har köpt en TWS Pro nu, testade den lite idag!
110cc tror jag att det är!
Det var blandade känslor..
Kopplingen var hård, stenhård.
Sen hade brorsan vridit styret som han ville ha det och så, men det funkade.
Jäkligt rolig hoj annars! Drog runt i nån timme och bara wheelade.
Jag trodde inte att det skulle vara så vingligt bara, ett lite större framhjul skulle nog göra susen. Har inte testat den på bana än men det kommer. EvaldsMTB har en Fiddybana med hopp och lite allt möjligt. Dom hyr ut hojar också, 200kr för 40min.
Ett till minus var att frambromshandtaget var löst, det kunde åka runt så att säga. Kan vara defekt på just hans men om det är så på alla så är ju det kasst.
Sen satt man väldigt långt fram, inget irriterande utan det kändes bara lite konstigt. Jag testade sätta mig längre bak men då wheelade det på minsta lilla gupp.
Dämparna var helt ok, lyckades inte botta framgaffeln eller något sådant iallafall. Bakdämparen var lagom hård.
Och Ljudet, LJUDET.. Vilken skön sång!
Växellådan var inget speciellt, lite sisådär.
13.900,00 kr vet jag inte om den är värd, 10.000kr är mer rimligt tycker jag.

110cc tror jag att det är!
Det var blandade känslor..
Kopplingen var hård, stenhård.
Sen hade brorsan vridit styret som han ville ha det och så, men det funkade.
Jäkligt rolig hoj annars! Drog runt i nån timme och bara wheelade.
Jag trodde inte att det skulle vara så vingligt bara, ett lite större framhjul skulle nog göra susen. Har inte testat den på bana än men det kommer. EvaldsMTB har en Fiddybana med hopp och lite allt möjligt. Dom hyr ut hojar också, 200kr för 40min.
Ett till minus var att frambromshandtaget var löst, det kunde åka runt så att säga. Kan vara defekt på just hans men om det är så på alla så är ju det kasst.
Sen satt man väldigt långt fram, inget irriterande utan det kändes bara lite konstigt. Jag testade sätta mig längre bak men då wheelade det på minsta lilla gupp.
Dämparna var helt ok, lyckades inte botta framgaffeln eller något sådant iallafall. Bakdämparen var lagom hård.
Och Ljudet, LJUDET.. Vilken skön sång!
Växellådan var inget speciellt, lite sisådär.
13.900,00 kr vet jag inte om den är värd, 10.000kr är mer rimligt tycker jag.