Test av raceställ

Känns som att det är rätt svårt att testa hur pass bra ett skinställ är i ett testlabb...men ett bra försök dock!
Däremot är modellerna HELT fel för oss svenskar....massor av märken jag inte ens hör talas om! Kass att varken Spidi, Arlen Ness, IXS, Clover eller RST är med...

Torkel skrev:
http://www.southbayriders.com/forums/uploads/pic102319.pdf
Dannisport blev bästa köp, Arlen Ness och IXS var inte ens med, lite underligt. Funderar på Halvarssons deal till nästa år men har inte bestämt mig än.

Jag köpte ju Halvarssons till i år och är nöjd i alla fall. Det är ju bra att man kan få det hyfsat måttbeställt, vilket jag förmodar att du lär uppskatta :) Nu la jag lite extra pengar på ytterligare ändringar efter jag fick stället från fabrik, och jag är otroligt nöjd med hur skönt stället sitter, jämfört med mitt gamla "ur-butik"-ställ.

Jag köpte ett halvarssonsställ på licenserbjudandet i år, har bara positiva saker att säga om det. :tummenupp

ZoulFly skrev:
Jag köpte ju Halvarssons till i år och är nöjd i alla fall. Det är ju bra att man kan få det hyfsat måttbeställt, vilket jag förmodar att du lär uppskatta :) Nu la jag lite extra pengar på ytterligare ändringar efter jag fick stället från fabrik, och jag är otroligt nöjd med hur skönt stället sitter, jämfört med mitt gamla "ur-butik"-ställ.

Är det nå´n som har hört nå´t pris på Halvarssons "racepaket", som vi fick erbjudande om i brevlådan ? :confused:

racerskalman skrev:
Är det nå´n som har hört nå´t pris på Halvarssons "racepaket", som vi fick erbjudande om i brevlådan ? :confused:
Jepp! :D

Men jag har tappat bort papperet... Fritt ur minnet var det 2000 i rabatt för stället, tror det blev 4995 kr, 585 kr för handskarna och 785 kr för ryggskyddet. Antar att man måste köpa allt i paket också.

Torkel skrev:
Jepp! :D

Men jag har tappat bort papperet... Fritt ur minnet var det 2000 i rabatt för stället, tror det blev 4995 kr, 585 kr för handskarna och 785 kr för ryggskyddet. Antar att man måste köpa allt i paket också.

I år gav jag 4995:- för skinnet och 500:- någonting för handskarna.
Man kunde köpa vart och ett för sej alltså inget paket.

/Sleven

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...