Hegg
Livsnjutare
ska snart göra uppskrivning , nån som har sånt teori program till datan lr vet var ma nfår tag på ett eller några , ? man lär sig lättare på datan än att läsa i böckerna tycker jag iaf,, mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zpeppy skrev:För de första heter de datorn, för de andra är Bonniers jättebra om du kompenserar med mc-boken för i bonniers är de bil-frågor och inte mc-frågor...Hur du får tag i de: du kan köpa de elr tanka de...du bestämmer själv hur du gör men de finns säkert på tpb elr mininova...
För det fjärde kan man inte säga det det i en följd.Itacha75 skrev:För det första heter det det. För det andra så stavas Bonniers med stor bokstav. För det tredje stavas det eller. För det fjärde...

Ryder_ skrev:ska snart göra uppskrivning , nån som har sånt teori program till datan lr vet var ma nfår tag på ett eller några , ? man lär sig lättare på datan än att läsa i böckerna tycker jag iaf,, mvh
prulle skrev:Bonniers trafikskola 2005, fungerade bra för mig i alla fall.
Sluta märka ord! Eller är ni ordningsvakt i skolan också?

Ork, jag flyttade till växjö för att studera. Här säger alla "Jag sitter vid datan" man stör ihjäl sig på de...hahaItacha75 skrev:För det första heter det det. För det andra så stavas Bonniers med stor bokstav. För det tredje stavas det eller. För det fjärde...
Trashcan skrev:Ordningsvakter
Såvida du inte använde "Ni" istället för "du", men det gjorde du inte eftersom du inte använde stor bokstav.
(viste att jag skrev nått fel, kunde bara inte hitta det.)prulle skrev:(viste att jag skrev nått fel, kunde bara inte hitta det.)

Trashcan skrev:...Visste.
Ähum. Så on-topic. Bonniers trafiskola är bra. Det använde jag, klarade det på första försöket med 57 poäng.
Lundgren skrev:1901752För det fjärde kan man inte säga det det i en följd.![]()
så jävla surt asså 2st till men icke, Fast jag har ny tid 10maj får hoppas på tur då...för mig tog det 3 försök.. försa typ 7 ifrån andra 2 ifrån 3:e 52pOccT skrev:2115479Klarade inte teorin 50/65så jävla surt asså 2st till men icke, Fast jag har ny tid 10maj får hoppas på tur då...
Mr EmCom skrev:2116133för mig tog det 3 försök.. försa typ 7 ifrån andra 2 ifrån 3:e 52p![]()
prulle skrev:2116241Nu e jag kanske skittaskig men om man får så dåligt på teori provet skulle jag inte vilja ha er i trafiken.![]()
Plugga mer ladda ner program. De är verkligen viktigt att man förstår trafik reglerna.
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |
|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|