Telekomingenjör med koll på GSM/GPRS/WCDMA?

xyx

Darwin Kernel Version 11.0.0
Gick med
11 Nov 2004
Hoj
Thruxton, röd!
Passar det in på dig och är du intresserad av jobb så söker konsultfirma i Malmö/Lund-trakten folk med ljus och lykta.
Skicka PM till mig så kan jag vidarebefordra till polare som försöker rekrytera.

(Om inlägget inte platsar här så var så god att ta bort Mr K :) )

xyx skrev:
2118205 Passar det in på dig och är du intresserad av jobb så söker konsultfirma i Malmö/Lund-trakten folk med ljus och lykta.
Skicka PM till mig så kan jag vidarebefordra till polare som försöker rekrytera.

Passar bra in, men är inte intresserad av att byta... ;)

xyx skrev:
2118205 Passar det in på dig och är du intresserad av jobb så söker konsultfirma i Malmö/Lund-trakten folk med ljus och lykta.

Hoho..ännu en sån firma... SHOW ME THE MONEY! :D

rookie skrev:
2118247 Hoho..ännu en sån firma... SHOW ME THE MONEY! :D

Pengarna vet jag inget om, men de verkar desperata nog att betala en del.

En vild gissning blir att det gäller placering på Ideon någonstans. ;)

xyx skrev:
2118270 Pengarna vet jag inget om, men de verkar desperata nog att betala en del.

En vild gissning blir att det gäller placering på Ideon någonstans. ;)

Nä? Inte idoen? Undras var det kan vara? :tungan Sitter redan på ideon...som konsult...inom de områdena...så jag borde ju iofs veta...hmmm... :tummenupp

GSM och GPRS är väl några Suzuki-modeller? WCDMA verkar vara en lång och udda bokstavsbeteckning, kanske en HD? :hihi

Edit: Det bolag jag f.n. är anställd på söker också folk med den kompetensen, sitter också på Ideon.

Last edited:
rookie skrev:
2118510 Ditt eget bolag? Hohoho...

Så, nu e det ändrat - ändra du ditt
rookie skrev:
2118289 Inte idoen?
nu!

Du skulle varit med igår så hade kanske solen tittat fram.

xyx skrev:
2118270 Pengarna vet jag inget om, men de verkar desperata nog att betala en del.;)
Hoppas din polare ger provision till dig - vi har rekryteringsbonus :rolleyes:

FireSalle skrev:
2118778Hoppas din polare ger provision till dig - vi har rekryteringsbonus :rolleyes:

Han är själv kodarslav, så det är den han är ute efter, det hjälper jag honom gärna med.
Skriver här för att han behöver lite sporthojsmänniskor som kollegor, han kör hoj men vägrar följa med på onsdagsgazzen t.ex.

xyx skrev:
2119067 Han är själv kodarslav, så det är den han är ute efter, det hjälper jag honom gärna med.
Skriver här för att han behöver lite sporthojsmänniskor som kollegor, han kör hoj men vägrar följa med på onsdagsgazzen t.ex.
Låter litr som jag, kanske tar jag mod till mig i sommar och kör med på onsdaggazzet igen...

FireSalle skrev:
2119351 Låter litr som jag, kanske tar jag mod till mig i sommar och kör med på onsdaggazzet igen...

Klart du ska onsdagsgazza i sommar. Någon onsdag kan du väl slippa sysslorna där hemma.. Även om det blir dyrt.. ;)

Last edited:
sgadd skrev:
2119637 Klart du ska onsdagsgazza i sommar. Någon onsdag kan du väl slippa sysslorna där hemma.. Även om det blir dyrt.. ;)
Tja, bara om jag får köra BAKOM dig i så fall - vill inte ha backspeglarna fulla med sgadd genom Häckeberga ;)

sgadd skrev:
2123132 Gillar du inte mina Rosa flames.. :gråta
;)
Inget fel på hojen alls, den gillar jag ;) Tog mitt kort på en sådan, men rosa flames och allt. Tänkte mer på när du trängde ut mig i däcken på Racehouse :7peta

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!