Telefoni med ComHem ?!

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
TJena........

Har nyligen flyttat till ett boende med comhem urtag!

Kör numera bredband samt kabelTV ( TV ingår i hyran ) med comhem. Nu vill de även att jag ska börja med deras telefoni också. Det blir billigare än telia eftersom det inte behövs abonnemang.

Min fråga är om det är bra grejor? OCH funkar det ?! tyckte att det var lite segt att modemet måste stå på 24h . :3freak

Jobbarkompisen ringer via ComHem och han är inte nöjd. Då och då fungerar inte telefonen/nätverket så då är det bara att ringa till kundtjänst med mobilen.
Billigt o bra.

Vi har deras telefoni också och det har funkat bra hittills.

Jag har telefoni genom Comhem. Det har fungerat rätt bra. Det har varit några kortvariga driftstörningar under den tid jag haft det. Telia är fortfarande överlägset bäst sett till driftsäkerhet och tillgänglighet till när det väl gäller. Det är inte alltid lätt att komma fram till Comhem vid problem. Blir det strömavbrott fungerar inte Comhem till skillnad från Telia vilket kan vara värt att tänka på.

Den främsta anledningen till att jag skaffade Comhem var att jag därmed inte längre behövde ha två abonemang. Jag kan nu om jag så vill ta med mig modemet och därmed både internettjänsten och telefonin till vilket Comhem anslutet hus som helst.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT