Teknik vs offroad forumet.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Det verkar lite lömskt för dom som postar offroad/motard-stånkafrågor i teknik och mekforumet då dom flesta med djup kompetens på just dom modellerna mer håller till i offroad/motard forumet vilket gör att dom trådarna sällan får dom svaren dom förtjänar/behöver.

Kanske kunnde man dela det lite på något sätt ,eller någon bra information om att det är så.

OBS Inget gnäll, vill bara att alla skall kunna få bra hjälp :)

Mackz skrev:
Ett hett tips: www.enduromx.com
Mkt bra sida, som Sporthoj.com fast Cross/Enduro.

Tanken var väl att inte jaga iväg dom ifrån oss utan mer att styra lite var/hur det frågorna ställs och svaret finns.

Det borde ju ligga i linje med både det faktum att det är Sporthoj.com och att alla får bra svar.

win/win

Långa farbron skrev:
Tanken var väl att inte jaga iväg dom ifrån oss utan mer att styra lite var/hur det frågorna ställs och svaret finns.

Det borde ju ligga i linje med både det faktum att det är Sporthoj.com och att alla får bra svar.

win/win

Det förstod jag, men chansen att få bättre svar om cross-hojar är större där än här.

UrbanTiger skrev:
Det funkar nog lika i dom olika delarna. Tex. turbomek hamnar under Turbo-forumet, 125mek i 125 forumet, rejsmek i rejsforumet. Det är bara så..

Jo jag vet :)

Det var väl därför jag tyckte lite synd om dom som får uppa sina egna trådar för att dom inte får några svar.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back