Teaser Bike Events Knudan

Nurå häckla mig för mina 1.17.22... gör det :mad:

Vilken fin film Micke! Så stabilt kameran sitter där på tanken. Och så fint väder det är. Du är ju bara bäst :tummenupp

:notme Grattis på din födelsedag. I morron är jag lika le och elak mot dig igen

Åsa skrev:
Vilken fin film Micke! Så stabilt kameran sitter där på tanken. Och så fint väder det är. Du är ju bara bäst :tummenupp

:notme Grattis på din födelsedag. I morron är jag lika le och elak mot dig igen

Hohoho jag :bow & :rock jag har kula klipp när jag missar starten och du flyger förbi och får frispel i pitlane :D
Dröj en vecka eller 2 så kommer den rullen åxå

GSXR1100R skrev:
Hohoho jag :bow & :rock jag har kula klipp när jag missar starten och du flyger förbi och får frispel i pitlane :D
Dröj en vecka eller 2 så kommer den rullen åxå

Det ser jag fram emot. Snacka om att jag fick en bra start. Startar nog bäst oförberedd och längst bak. Ska försöka sova fram tills att jag skall tävla :p

Åsa skrev:
Det ser jag fram emot. Snacka om att jag fick en bra start. Startar nog bäst oförberedd och längst bak. Ska försöka sova fram tills att jag skall tävla :p
Hehehe ska du sova ända till Klubbrejset ;)

Åsa skrev:
Jag tävlar innan dess, wake up gamlot :p (du fyller ju inte år idag)
Var tävlar du, tjejdagen är ingen tävling, inte heller Sydskanes Emses Knudankörning, träning är inte tävling :fakta

ja det tog en stund va lite förvirad där ett tag

ska klocka riktigt så får vi se hur snabbt det går nästa gång och då blir det röd grupp.

inte så illa för att va andra gången på bana

Bingo skrev:
Det är skitbra. :tummenupp

Allt som är snabbare än 1.16 är bra :( jag får försöka att öka nu den 5/7 på Sydskanes Emses heldag på Knudan :whip
Jag delar pass med Nr 18 så att han får träna lite, det kan han behöva :D Jag kommer att köra fm & Stefan kör em (det kommer att regna på em) :crash

Vaffan, SÅNT kan du ju inte lägga in här!!!
Jag skrev ju på en annan tråd att du låg o smiska på ständiga 1.06 varv ju........

Aha, nu slog det mig, det måsta ha varit ett tocken däringa "sajjting lääp" di kallart, eller...?

;)

El Presidente skrev:
Vaffan, SÅNT kan du ju inte lägga in här!!!
Jag skrev ju på en annan tråd att du låg o smiska på ständiga 1.06 varv ju........

Aha, nu slog det mig, det måsta ha varit ett tocken däringa "sajjting lääp" di kallart, eller...?

;)

Det är något fel med min laptimer, den visar 10 sekunder för mycket varje varv, Jalle har samma fel på sin...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra