Team Baja Maja Racing EM debut Brno

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
GP banan är snabb och askul, vi kvalade in som 19:de team och Sölis tog starten, Sölis höll placeringen rätt så bra och sen tog jag andra stint, det är lite tuffare motstånd här jämfört med i Sverige men alla körde snyggt, Jorpes tog tredje stint och Sölis tog fjärde.

Vi slutade på en hedrande 18:de plats av 31 team och det får vi vara nöjda med, trots allt tävlar vi mot grabbar som kör VM/EM.

Teamchefen Valmers lyste med sin frånvaro och det rådde kaos i vår depåbox.

Krille, Augustsson och Benny vann, Svenskarna råkkar fett i Brno :yoparty

GSXR1100R skrev:
2088931 GP banan är snabb och askul, vi kvalade in som 19:de team och Sölis tog starten, Sölis höll placeringen rätt så bra och sen tog jag andra stint, det är lite tuffare motstånd här jämfört med i Sverige men alla körde snyggt, Jorpes tog tredje stint och Sölis tog fjärde.

Vi slutade på en hedrande 18:de plats av 31 team och det får vi vara nöjda med, trots allt tävlar vi mot grabbar som kör VM/EM....

Grattis!! Bra kört! :tummenupp

Däckmärken högt uppe på sidokåpan tyder på närstrid, men ratbiken överlevde 4 bandagar på raken utan att falla i bitar...

Nu ska det bytas gaffelolja och lite annat mysmeck.

GSXR1100R skrev:
2094359 Däckmärken högt uppe på sidokåpan tyder på närstrid, men ratbiken överlevde 4 bandagar på raken utan att falla i bitar...

Nu ska det bytas gaffelolja och lite annat mysmeck.
...och bromsklotsrar, tack :fatta!

Åsa skrev:
2094690 touché :D

har f ö redan tagit ut dina klotsar, så det blir spännande för dig på söndag :)
Hahaha men du körde ju riktigt bra sista rejset, tacka Oscar för att han retade upp dig :lol

Hoppas träningsvärken har släppt på Söndag :4skrika

jorpes skrev:
2096765 Dom smorde Micke upp med Käddjespray när de gnisslade. Nu e dom tysta i alla fall...

Välkommen till BajaMaja Racing
Ja ha, så du går in istället för Sölebo, nu när han verkar lite skeptiskt till BajaMaja skeppet :va

Åsa skrev:
2097404 Ja ha, så du går in istället för Sölebo, nu när han verkar lite skeptiskt till BajaMaja skeppet :va

Inte är jag skeptisk....bara lite hälsosamt livrädd :) Nej, det är ingen fara. Vi har ny gaffelolja, rättvända bromsklotsar som dessutom inte gnisslar längre...så hur skulle det kunna gå fel???

ZoulFly skrev:
2114271 Inte är jag skeptisk....bara lite hälsosamt livrädd :) Nej, det är ingen fara. Vi har ny gaffelolja, rättvända bromsklotsar som dessutom inte gnisslar längre...så hur skulle det kunna gå fel???
Härligt att höra. Jag visste väl att du inte skulle ge upp så lätt :tummenupp
Och Micke lovad faktiskt byta ut klotsarna inför ert rejs *puhh*

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey