team ADHD-Knutstorp

Lust for Life

Ninja Demon of Dirt
Gick med
12 Feb 2004
Hoj
Custom Suzuki GSX 750E 1981, ZX9R-98 Racer
Äntligen börjar vårat racemonster att likna en mc igen :tummenupp
Ser ut som om vi kommer göra en liten satsning på att köra Knutstorps ERF-race den 17e September.... :yoparty
Tyvärr kommer antagligen team ADHD bestå av endast två förare vid detta tillfälle då Sven Johan fortfarande inte läkt färdigt sen sist det begav sig(Bikes 4 timmars på Bikeweek) :kryckor Räknar dock med legendens stora come-back på Anderstorp den 1a Oktober :klappar

Så nu är det dags för våra fans att samla sig för ett besök på Ring Knutstorp och heja fram era idoler :tummenupp (blir nog ensamt där för dig Chille) :(

jasså ni ska köra ändå?

fan jag e ju inte hemma den 17e juh :(

med tanke på att jag får grymt ont i handen av att lira tvspel en halvtimme så är nog inte ett ERF att tänka på ännu :tungan tills den 1a ska jag vara stabil som hulken dock :fakta

Hur gick det mina bröder? Nu när Sven inte är med och "trimmar" upp hojen så kanske ni kan ha kört en del varv iallafall? :)

Chille skrev:
Hur gick det mina bröder? Nu när Sven inte är med och "trimmar" upp hojen så kanske ni kan ha kört en del varv iallafall? :)

blev en körning på gelleråsen istället, tydligen gick hojen som en oljad ål för enligt vittnesupgifter så körde dom 1.14 tider :yoparty

ska till anderstorp och åka på onsdag, måste testköra "nya" hojen samt kolla om min handled pallar... :gnissla

Chille skrev:
Som Svenne redan konstaterat struntade vi i Knutstorpracet, mycet beroende på bristande intresse ifrån våra supporters.......... :)
Känndes inte särskilt vettigt att köra race med en helt oprövad hoj, har bytt en hel del i framgaffeln.
Vi bestämde oss för att istället satsa fullt på Anderstorp 1:e Oktober istället :yoparty
På Gelleråsen fick vi hjälp av Swedie i egen mycket trevlig person att justera grejerna :Bugar
Fick oxå skakat av oss den värsta rosten sedan vårt ofrivilliga uppehåll tog sin början i Juli......tack S J :kocko
Både jag&Tommy satte personbästa så nu är vi laddade och har självförtroende alldeles för stort jämfört med våra prestationer :rolleyes:

Ser fram emot ett större publikstöd på Anderstorp :tummenupp

Kollade startlistan men hittade inte team adhd :va

ska försöka ta mig dit nästa helg och vråla lite på er

$noop skrev:
Kollade startlistan men hittade inte team adhd :va

ska försöka ta mig dit nästa helg och vråla lite på er

vi myglar lite... ;)

vad har hänt med din hoj? har du vurpat? välkommen till ADHD isf :tungan

Vårat nya skita tyffa namn är Ninja-demons of Dirt :) Hur töntigt är det på en skala :va
Så nu vet ni vilka ni ska heja på :yoparty

Vidare blir det troligen inga problem med kval åså då det är runt 30 team anmälda och dom godkänner 60 ekipage på banan. Inte för att det skulle vara några probem om vi fick kvala :rolleyes:
Örjan och Johan åker ner till Anderstorp idag och tränar för att komma under den magiska 2minuters-gränsen :tungan
Håller tummarna för er och hoppas att Johasn kropp är i skick att köra, vi behöver juh vara tre för att orka med ens i närheten av sex timmar racing.
:tummenupp

sven666 skrev:
vi myglar lite... ;)

vad har hänt med din hoj? har du vurpat? välkommen till ADHD isf :tungan

Yep, körde rakt fram i en kurva med tjejen bakpå...tyckte hon skulle få kolla på naturen lite närmare :3freak

Hoppas ni har med erat snygga depåtält :tummenupp

Mitt personbästa på Anderstorp --> 1,54 på en gammal CBR600F från 1989 weeeeeeeeeeeeeeeeeee :fyllisar

tohlzen skrev:
Mitt personbästa på Anderstorp --> 1,54 på en gammal CBR600F från 1989 weeeeeeeeeeeeeeeeeee :fyllisar
Eftersom du undrar så..... 1.47 med en gammal Ninja från -98. Tror dock att de som kör med det gamla vraket på A-torp ida kommer krypa under den tiden något, eller jag hoppas iaf för vi har gjort en massa chassi-inställningar som förhoppningsvis gör underverk.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

mitt personbästa på a-torp = 2.32 med silvertejps kwackan.. på nya slicks... i ösregn :yoparty

va väl under det idag iof men ingen som tog tid på det... enda.. varvet jag hann köra :gnissla fy fan vilken dag, gick upp tidigt för att vara i tid, kom till kinna och allt verkade frid och fröjd, kom till garaget - INGEN NYCKEL TILL HOJEN!?! (den hade tommy i sin ficka, tack!), mcguyver meckade hojen med diverse ful-lösningar i några timmar, gav upp och började packa in i garaget igen :(
örjan trollar fram ett nytt tändningslås och vips hojjen startar, utan att provköra den lastar vi på allt och beger oss (2-3timmar försenade) till anderstorp, ganska glada :)

kommer fram, hojen vill inte starta :död
hojen startar lite men dör helatiden, no power :död
heltplötsligt ryter fanskapet igång!! :confused: går som en klocka... jag drar ut, pga iskalla döck går hojen som en fisk in/ur/igenom samtliga kurvor på banan... efter första varvet dör hojen heltplötsligt på flygrakan och min stora skräck inträffar, blir strandsatt på andra sidan anderstorp!! :'(
tänker.. faaaaaaan heller att jag puttar hojen ett helt varv!! när PSR turligt stannar till och skjutsar med hem (nästagång tandem knäskrapar vi!!!), thanx dawg!

KASS DAG!!! :mad:

så nu har vi en kwackasucki med nånsorts mysko fel på, en vecka kvar till race, den som löser vårat problem får hångla med ghostrider!!! :tuttar

Ja fy vad eran "race(RAT)bike" krånglar..
men örjan tror du att det verkligen är blockpackningen?
den låg ju på sidan ett bra tag och då kan den ju ryka lite mysko.... vet själv
av egen erfarenhet... mvhP.S.R

Peter.s skrev:
Ja fy vad eran "race(RAT)bike" krånglar..
men örjan tror du att det verkligen är blockpackningen?
den låg ju på sidan ett bra tag och då kan den ju ryka lite mysko.... vet själv
av egen erfarenhet... mvhP.S.R
Vi diskuterade faktiskt just det på väg hem och kom fram till ungefär samma sak...........hoppas verkligen att våra teorier visar sig stämma :Bugar
Jag& herr Ljunggren ska bege oss till garaget ikväll och riva lite bland delarna. Ska även prova om det funkar bättre med rätt tändningslås :rolleyes:

Vore otroligt kul att få ihop den till racet :tummenupp

Ska ju prestera årsbästa där är det tänkt..................räknar med en placering i topp 400..... :yoparty

tohlzen skrev:
1:46 med en gammal Ninja från 98

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :yoparty

Lust for Life skrev:
Det blir race den 1a Oktober............ :yoparty

Hur mår Johan efter sitt varv på Anderstorp senast då???

skrumplever men annars på topp, had evarit fint att fått in lite åka i veckan men det kanske inte går?

*/ ?>
Back