oskjan
Stronger than ever!
Jaha, då var det min tur att drabbas av otur. Lade hjälmen på sadeln som jag gjort 100 gången men denna gången tänkte jag inte på att hojen stodi en backe.... KRAS!
Visiret lossnade och gick sönder på två ställen, men det är inte det jag oroar mig mest för.
Sprickor... Jag knackade på stället där hjälmen slog i och sedan på det motsatta stället på andra sidan hjälmen, och jag får för mig att det är lite dovare ton på den sidan som slog i.
Den föll runt 80 cm och slog sen i asfalten, så vad tror ni?
Är det bara att slänga den?
Kan man lämna in den nånstans för undersökning?
Kan ju tillägga att det är en AGV Daystar. Köpte den från touring.se men dom har inga visir till den, inte ens orginalvisir... inte på hemsidan iaf, ska dock ringa dom på måndag.
Help me!

Visiret lossnade och gick sönder på två ställen, men det är inte det jag oroar mig mest för.
Sprickor... Jag knackade på stället där hjälmen slog i och sedan på det motsatta stället på andra sidan hjälmen, och jag får för mig att det är lite dovare ton på den sidan som slog i.
Den föll runt 80 cm och slog sen i asfalten, så vad tror ni?
Är det bara att slänga den?
Kan man lämna in den nånstans för undersökning?
Kan ju tillägga att det är en AGV Daystar. Köpte den från touring.se men dom har inga visir till den, inte ens orginalvisir... inte på hemsidan iaf, ska dock ringa dom på måndag.
Help me!