Tanka Mugellos GP...???

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
Jaha, så har det nu slutligen hänt...
Efter att slaviskt ha följt MotoGP under x antal år så missade jag dagens lopp pga av ett smärre hjärnsläpp eller ngt.
:huvet
Jag ber nu er rr- vänner förbarma sig över mig och bidraga med en länk där jag kan tanka hem hela GP:et - gärna med 125 o 250 klasserna oxå.
Hoppas på att bli bönhörd samt att ingen "försäger" sig o berättar resultatet i ngn av klasserna.

TACK på förhand!!
:Bugar

Ja sådant är farligt, men om Du har möjlighet så sänder eurosport Motogp racet i repris på tisdag kl 10.00 :)

El Presidente skrev:
2213241 Jaha, så har det nu slutligen hänt...
Efter att slaviskt ha följt MotoGP under x antal år så missade jag dagens lopp pga av ett smärre hjärnsläpp eller ngt.
:huvet
Jag ber nu er rr- vänner förbarma sig över mig och bidraga med en länk där jag kan tanka hem hela GP:et - gärna med 125 o 250 klasserna oxå.
Hoppas på att bli bönhörd samt att ingen "försäger" sig o berättar resultatet i ngn av klasserna.

TACK på förhand!!
:Bugar

Slarvigt värre El Piano! ;)
Hoppas du hittar en länk så du får tag på´t.
Så att du också får se **** snygga omkörning och när ***** drar om ***** på slangen. Helt otroligt. :P

NO_FEAR skrev:
2213363 Slarvigt värre El Piano! ;)
Hoppas du hittar en länk så du får tag på´t.
Så att du också får se **** snygga omkörning och när ***** drar om ***** på slangen. Helt otroligt. :P

Nu måste jag MÖRDA dig nästa gång vi ses!!
:4skrika

Skumt detta - tycker mig ha sett länkar till att tanka hem GP- räjjsen så gott som varenda gång det har gått ett GP - men icke så denna gång?!?
Varför Gud varför....
:(

#space - TACK det uppskattas! I värsta fall så får jag hålla tillgodo med den extremt bantade versionen på 1 timme på tisdag. Hoppas dock fortfarande att ngn har en länk att bidra med, eller rent av en ftp att kunna dra hem den ifrån...

Har nu tack vare en barmhärtig samarit här på forumet (TACK kompis!) fått se MotoGP loppet o har väl sällan suttit så krampaktigt fast framför datorskärmen som nu!
DAMN vilket lopp!!

Söker dock fortfarande efter 125 o 250 loppen - ngn vänlig själ som kan bistå med dem...?

El Presidente skrev:
2214606 Har nu tack vare en barmhärtig samarit här på forumet (TACK kompis!) fått se MotoGP loppet o har väl sällan suttit så krampaktigt fast framför datorskärmen som nu!
DAMN vilket lopp!!

Söker dock fortfarande efter 125 o 250 loppen - ngn vänlig själ som kan bistå med dem...?

Jag behöver också ladda ned o kolla (på motoGP-loppet). Comhem vart ett stort kombort i helgen - dom hade driftstörning i hela södra sverige precis på motogp-tid.

Alltså - har ingen nån länk till motogp-loppet så man kan ladda ner o kika ?? :Bugar :Bugar

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back