Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JONQAS skrev:Du köper ett stag som sitter i botten på dämparen.
Jag vet inte exakt var man köper det nu men när s-racing.com fanns uppe kunde man köpa det där. Kostar en tusing eller nåt. Till min R1 skulle dom ha 1295 och till polarens zx9 skulle dom ha 7 eller 8 hundra tror jag.
Taskig bild?JONQAS skrev:Det är ju igentligen bara å ta av orginalet å tillverka en längre/kortare variant (kommer inte ihåg hur det ser ut exakt i huvet).
Bifogar en taskig bild på vilken del man vanligtvis byter.
(Föreställer bakdämparn.)

hållundan skrev:Du behöver nog inte svetsa ens. Det är plattjärn som gäller, med borrade hål. Eller ja, vill du så kan du la. Men det lättaste är nog med plattjärn som sagt!
pakopak skrev:är det någon som kan lura ut måtten på den här?
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=68641&stc=1&thumb=1

För att man är 186cm lång väger 90 pannor och inte hade råd med en r1:a...Rundningsmärke skrev:Varför vill man höja en R6:a bak?
/A

pakopak skrev:För att man är 186cm lång väger 90 pannor och inte hade råd med en r1:a...![]()
+ att det ser häftigare ut med lite epa stuk...![]()
Ok, förutom att du tycker det ser häftigare ut förstår jag inte.pakopak skrev:För att man är 186cm lång väger 90 pannor och inte hade råd med en r1:a...![]()
+ att det ser häftigare ut med lite epa stuk...![]()
nä, jag gör det inte för att det ser häftigare ut, men vill ju inte att det ska se ut som fjädringen på en gammal dt50... är som sagt lite över medeljockey storleken och hade behövt lite mer push. jag vill bara ha upp tailen till normalhöjd för en förare på 75. så egenskaperna blir som de ska. det är ju ingen chopper jag har.norrlansguld skrev:Vill inte kritsera, men tycker inte du ska höja den på grund av att det ser häftigare ut.

pakopak skrev:nä, jag gör det inte för att det ser häftigare ut, men vill ju inte att det ska se ut som fjädringen på en gammal dt50... är som sagt lite över medeljockey storleken och hade behövt lite mer push. jag vill bara ha upp tailen till normalhöjd för en förare på 75. så egenskaperna blir som de ska. det är ju ingen chopper jag har.
och JA jag vet att man skulle kunna väga 75 istället...![]()
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |
|
|
IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras
EURO MOTO ersätter inte IDM... |
|
|
Galfer skärper greppet om racing
Pressrelease från Galfer: ... |