tailguard/undertray zx6r 97?

kasjo

whiteninja
Gick med
9 Sep 2004
Hoj
97, kawasaki zx6r
någon som råkar ha en bild liggandes på nån som monterat tailguard/undertray på zx6r -97 mycket nyfiken på hur det ser ut? enda vad jag hittat som tillverkar det är powerbronze, s-racing importerar.

tailguard

Det finns på www.bikersneed.se också. Lite dyrare dock, och jag vet inte vad som skiljer dom åt. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med bilder, men säg åt om du hittar för jag är själv på g att inhandla och montera!

/Marcus

kasjo skrev:
någon som råkar ha en bild liggandes på nån som monterat tailguard/undertray på zx6r -97 mycket nyfiken på hur det ser ut? enda vad jag hittat som tillverkar det är powerbronze, s-racing importerar.

till 97orna är det svårt att hitta tailguards bikersneed hade från 98- tyvärr inte till min :(

antar att du har en nyare årsmodell?

Jag meckade två bockade plåtar som jag borrade hål i, skruvade på baksidan av skylten...

Var runt 30 mm x 30 mm eller något sådant.

Fram har jag inte löst nåt ännu, men det är på g.

Last edited:
hållundan skrev:
Jag meckade två bockade plåtar som jag borrade hål i, skruvade på baksidan av skylten...

Var runt 30 mm x 30 mm eller något sådant.

Fram har jag inte löst nåt ännu, men det är på g.

hållundan -vad ska du lösa där fram som du inte fixat än?

oGGe -snyggt gjort me tailen du råkar inte ha några bilder på hur du skar och slipade? vilken årsmodell har du? nåt mer du ändrat?

kasjo skrev:

oGGe -snyggt gjort me tailen du råkar inte ha några bilder på hur du skar och slipade? vilken årsmodell har du? nåt mer du ändrat?
Ska byta ut jätteblinkarna. Det är väl det :)

Sen är det drivpaketsbyte som står för dörren. Sen är den klar...

Nä jag har bara bilder på den när den är klar som du sett!
Köpte grejerna från s-racing!

hållundan- Har du hittat några fina blinkers fram för jag letar också men har inte hittat något kul än?

kasjo skrev:

oGGe skrev:
Nä jag har bara bilder på den när den är klar som du sett!
Köpte grejerna från s-racing!

hållundan- Har du hittat några fina blinkers fram för jag letar också men har inte hittat något kul än?
Kör enbart budgetprylar... Får bli likadana som jag har bak. Touringbutiken (även andra misstänker jag) för 108 spänn...

Jo man är ju inte gjord av pengar direkt så det får bli nått billigt för mig med!

kasjo- försökte att ladda upp några bilder som kanske visa bättre men det funkar inte av någon anledning! :va

hållundan skrev:
Kör enbart budgetprylar... Får bli likadana som jag har bak. Touringbutiken (även andra misstänker jag) för 108 spänn...

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats