Tack Sydskånes Emse...

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Jag vet att det redan finns en tråd om dagen, men tycker att detta arrangemang förtjänar en egen tråd :)

Tack Styrelsen, flaggis, matfixare, funkisar - ja helt enkelt samtliga inblandade för denna kanon dag på Sturup! Mycket bra ordnat :tummenupp

En extra stor eloge till familjen Jane å Hans som gjort detta möjligt :bow

Synd bara att min hoj gick som en "posse nötter"... I morron tokmeck för att få lilltösen go å gla igen till Knudan på tisdag. Håll tummarna.

Du måste köra på lägre växlar på sturup ;)

du ska inte köra på ettan.. det är där problemet är juh.. kunde pratat med mig på banan så hade vi löst det där juh.. *fniss* :tummenupp

KetogaN skrev:
du ska inte köra på ettan.. det är där problemet är juh.. kunde pratat med mig på banan så hade vi löst det där juh.. *fniss* :tummenupp

Har ju redan fått konstaterat att jag kör sakta och mesigt, så du har säkert rätt ;-)

Håller med Åsa,

Kanon dag, snyggt arrangerat, god mat och bra avslutning

:tummenupp

:hej

Super dag, tack för ett kanonbra arragement - trevligt bemötande - och några underbare varv på en kul bana..

Jag ser redan fram emot att hänge mä igen ;)

BMW Banåkeren - herligt att du tar i :tummenupp

Åsa & SMC Co., hjertligt tack för assistans till oss "Bumser"

Kör så det ryker

:squid

Galne Dansken skrev:
Åsa & SMC Co., hjertligt tack för assistans till oss "Bumser"

Kör så det ryker

:squid

Så det är DU som är Galne Dansken här på forumet :hej

Ja, det var en trevlig dag även i lördags på Knudan. Visst är det roligt att köra bana :) :tummenupp

Vi ses på någon bana nära dig ;)

De va en bra tillställning synd bara att min packbox i framgaffeln la av redan efter 3 körpass....men men de e sånt som händer

Instämmer, vilken kanondag! Aldrig förr har man väl fått så mycket för 200 spänn.
:D
/Martin

Nitram skrev:
Instämmer, vilken kanondag! Aldrig förr har man väl fått så mycket för 200 spänn.
:D
/Martin
Instämmer till fullo :tummenupp vi bugar oss för SSEmse :bow

Galne Dansken skrev:
:hej

BMW Banåkeren - herligt att du tar i :tummenupp

Gör mitt bästa tills bromsen tar slut. ( jä*la 70-tals ok.)
Tack för trevligt sällskap båda dagarna. :tummenupp
Extra tack till Hans :tummenupp Nu går de fort i startsvängen.
Vi ses! :hej

Bästa hojjdagen hittills! - Slår Knudan då Jimmyrettas vinstkavalkad resulterade i välbehövliga begagnade, men oskrapade ( :D :D ) puckar te mig.

Tack arrisar, o matberedare....
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Back