Hej igen
vill bara säga tack till alla som orkade traggla igenom mitt långa mail "lipa med mig" tack för alla tips,sarkasmer,idiotförklaringar m.m. det har gått nästan en vecka sedan DET hände fått lite avstånd nu känns bättre precis som ni sa att det skulle göra...
trodde inte att det skulle hjälpa med att skriva in till alla er och berätta men som sagt alla vänliga och ovänliga svar har fått mig att asgarva ibland
som sagt tänker inte försäkrings bolaget ge med sig och inte jag heller
det är jävligt konstigt precis som ni säger att det inte försäkringen gäller på bilen som är helförsäkrad och som STÅR skriven på min sambo hojjen står på mig jag tänker iallafall inte ge mig...
jag tänker oxå göra precis som ALLA ni sagt att lappa ihop hojjen så gott det går med SILVERTEJP
hojjen går ju att köra fast den är lite sprucken här å där
DEKALER är ju ändå GAY som sagt
TACK som fan för allt erat stöd det betydde jätte mycket mvh/MIKE
Ps nån som har ett clipon styre vänster sida till R1-00,01??? let me know ASAP
vill bara säga tack till alla som orkade traggla igenom mitt långa mail "lipa med mig" tack för alla tips,sarkasmer,idiotförklaringar m.m. det har gått nästan en vecka sedan DET hände fått lite avstånd nu känns bättre precis som ni sa att det skulle göra...

jag tänker oxå göra precis som ALLA ni sagt att lappa ihop hojjen så gott det går med SILVERTEJP

Ps nån som har ett clipon styre vänster sida till R1-00,01??? let me know ASAP