Tack för alla trevliga Tisdagsturer i år

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Jag vill tacka alla som kört Tisdagsturer & Ner till sjöbo med oss i år.

ännu ett år förskonade från några allvarliga skador eller till & med olyckor med dödlig utgång

jag vet att mindre vurpor med plastskador har inträffat, men det är som sagt bara materiella saker & går att ersätta.

Nu kommer jag att ställa in hojen för i år & jag ser fram emot vinterns alla fester, aktiviteter & fikastunder.

Vi ses på hojen till våren :yoparty

// Henke

Stämmer in i sången och säger tack för denna säsongen :tummenupp Nu börjar en vintersäsong och förhoppningsvis en hel del kul :banana

Tack själv och sitter här med ångest för att behöva köra helt ensam över vintern:gnissla

Men som du skrev själv en bra sesong med en del incidenter men inte någon med allvarliga konsekvenser.

Vi som inte lägger ner körningen kommer säkert att hitta någon fin dag för en liten tur:tummenupp

Tack för i år!
Ordnade hojen för vinterförvaring igår och nu står den alldeles ensam och ledsen i ett garage..:(
Tårarna var inte långt borta :D

Vill också passa på att tacka. Visserligen kör jag inte, men har ändå hängt på lite grand (så mycket jag kunnat och fått) under sommaren... Tack till alla som orkat släpa på mej :D

det är synd att man inte kan gå i ide nu alltså.... :gnissla

Last edited:
Tack själv och sitter här med ångest för att behöva köra helt ensam över vintern:gnissla

Men som du skrev själv en bra sesong med en del incidenter men inte någon med allvarliga konsekvenser.

Vi som inte lägger ner körningen kommer säkert att hitta någon fin dag för en liten tur:tummenupp

Jag hänger gärna på om tillfälle ges. Jag bangar inte för lite kyla och mörker... så kan du passa på att köra om mig:D

Första säsongen, svårt att sammanfatta. Men grymt roligt att träffa så mycket nytt folk, speciellt tack till ni som brytt/engagerat sig i att försöka ändra på min körstil i våras, ni vet vilka ni är.

Får också passa på o tacka för denna säsongen :Bugar Första (&bästa) året med RoH!! Har nog aldrig förr träffat på så mycke knepigt folk :tummenupp

Längtar redan nu till första rundan på åsen till våren, dvs om man nu klarar sig igenom vintern utan att sluta som alkolist :näsblod

Får också passa på o tacka för denna säsongen :Bugar Första (&bästa) året med RoH!! Har nog aldrig förr träffat på så mycke knepigt folk :tummenupp

Längtar redan nu till första rundan på åsen till våren, dvs om man nu klarar sig igenom vintern utan att sluta som alkolist :näsblod

Knepigt behöver inte vara negativt eller:tungan

vadå knepigt folk ? o nä, vi får hålla koll på dig.. rösta på vilka fester du skall med på så du får några vita helger :D

& sen ska du säkert köra åsen 100 ggr till innan du ställer av :tungan

Och jag får också passa på att tacka alla som orkat dras med mig de senaste månaderna. Jag har fått åka med så många att jag tappat räkningen :rodnar :D (jag ligger strax under 600 mil just nu :yoparty)

Tackar för en väldigt trevlig sommar! :Bugar

Har inte blivit många tt a denna säsong för min del. Men passar ändå på o tacka alla för trevliga turer, trevligt snack och allmänt skön stämning de gånger man träffats. Hoppas nu vi inte tappar organisationsförmågan över vinter så vi ändå kan göra saker ihop. WW:s tråd om vinteraktiviteter är grymt bra initiativ. Så nu tycker jag vi plockar fram kreativiteten hos var o en av oss och öser in ideér om vad vi gör i vinter. På återseende till vår!!! Tack för denna säsong!

Tack för denna säsongen! :tummenupp:tummenupp:tummenupp
Men de é som ni sagt inte slut ännu.
Snart Halloweeeeeen!:banana

De behöver du inte vara orolig för VBK, hojarna är påställda året runt.
Så bara tuta till om du vill köra en runda när vädret tillåter.
Jag har kört året runt tidigare.

Jag får också passa på att stämma in i kören och tacka för ett trevligt första år med RoH och hoppas på många fler:tummenupp
Och ni var/är ju inte hälften så farliga som ni såg ut at vara första gången man träffade er. Ni var/är ju rent av trevliga:D

Så nu greppar vi flaskorna och hoppas på en kort intensiv vinter med mycket aktiviteter:fyllisar:banana:tuttar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT