Ta reda på om din son är gay eller inte

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
berätta sedan resultatet.

jag har inga barn däremot.

Bifogat

• 61584_438260233684_584068684_5015813_2342695_n.jpg
    61584_438260233684_584068684_5015813_2342695_n.jpg
    57.8 KB · Visningar: 542
Varför berättar han att ungen har blåa ögon. Är det mer gay än bruna?

Har blåa ögon själv och tror inte jag är gay. Men jag kanske har fel... :gnissla

Fan, själv går jag också runt med blåa brillor. Det är väl bara att acceptera då. Hmm....jag som verkligen trivdes med tjejerna...:(

trist för er som har trott att ni är heterosexuella, men tror ni kommer må mycket bättre om ni har svart på vitt, att ni är gay lords.

se det såhär - en ny värld har öppnats för er och kanske kommer ni 'umgås lite mer tillsammans' framöver med bla mycket glädje och skratt ihop på ett 'unikt' sätt som vi heteros inte kan ta till oss.

trist för er som har trott att ni är heterosexuella, men tror ni kommer må mycket bättre om ni har svart på vitt, att ni är gay lords.

Men hur fan gör jag med min fru, ska jag bara slänga ut henne?

Vill inte dela huset och vet inte om jag har råd att ha det själv. Eller snarare, som gay så måste jag väl skaffa en het lägenhet i stan? Måste jag börja köpa kläder för fem tusen i månaden?

Har ej heller känt något kall att göra det i tvåan :gnissla (och än hellre "ta" än "ge")

Men hur fan gör jag med min fru, ska jag bara slänga ut henne?

Vill inte dela huset och vet inte om jag har råd att ha det själv. Eller snarare, som gay så måste jag väl skaffa en het lägenhet i stan? Måste jag börja köpa kläder för fem tusen i månaden?

Har ej heller känt något kall att göra det i tvåan :gnissla (och än hellre "ta" än "ge")

lugn nu bara, få inte panik.

självklart ska ni fortfarande bo ihop. tills vidare iaf. däremot om du tycker om henne, bör berätta om din nyvunna läggning. ha inte heller för bråttom med hur göra med huset; det finns många par som egentligen mest är för syns skull (kan ha att göra med karriär, klasstillhörighet etc etc).

en övernattningslya bör du däremot skaffa, helst i närheten av gayställen. samt utöka garderoben med färggladare kläder. hojen du har nu, ska du sälja omgående; det är liksom inte trovärdigt med just den hojen du har. italienskt ska det vara, ducati eller ännu hellre en benelli. däremot finns det en konflikt i att äga just en mc, du borde snarare gå över till en vespa. retro såklart.

ettan eller tvåan, tar du med din pojkvän/er.

Hah! Ingen fara vänner.. För igår så såg jag på Law & Order.. och då hade en pappa skickat sin son på en sån där sexrehab-klinik för att bota honom för sin gay-sjukdom. Men han dog visst. :näsblod så.. uh.. hmm...

Lycka till!

hojen du har nu, ska du sälja omgående; det är liksom inte trovärdigt med just den hojen du har. italienskt ska det vara, ducati eller ännu hellre en benelli. däremot finns det en konflikt i att äga just en mc, du borde snarare gå över till en vespa. retro såklart.

Moto Guzzi

Om (vi pratar kille) han, trots de illavarslande och småirriterande anlag han har kommer ut och är frisk så kommer jag att tamejfan aldrig lämna hans/hennes sida.
Jag har ärvt allt som man inte bör, är genetiskt avskräde. Om vår lilla bebbe får samma så ger jag mig fan på att jag iaf ska ge henne/honom allt jag kan.

j

självklart ska ni fortfarande bo ihop. tills vidare iaf.

Det går alldeles utmärkt att bo ihop fortfarande, inget är fel i att ha en roomie som betalar lite hyra, inget som säger att du måste sexa med henne fortfarande. Du får se till att ni får ett varsitt rum i lyan och sen är det ju bara att be exfrun om hjälp att inreda rummet i en vacker rosa ton.

samt utöka garderoben med färggladare kläder.

Vadå utöka...här gäller det väl ändå att spara pengar så att han kan lägga mer på klubbandet? Du delar självklart garderob med din exfru.

hojen du har nu, ska du sälja omgående; det är liksom inte trovärdigt med just den hojen du har. italienskt ska det vara, ducati eller ännu hellre en benelli. däremot finns det en konflikt i att äga just en mc, du borde snarare gå över till en vespa. retro såklart.

Självklart ska du behålla motorcykeln, men den bör lackas i en babyrosa ton och strypas till 25 kW

Det går alldeles utmärkt att bo ihop fortfarande, inget är fel i att ha en roomie som betalar lite hyra, inget som säger att du måste sexa med henne fortfarande. Du får se till att ni får ett varsitt rum i lyan och sen är det ju bara att be exfrun om hjälp att inreda rummet i en vacker rosa ton.

Det blir väl h*n som får gå "Fab5" i hennes rum om stereotypen ska uppfyllas?:D

Vadå utöka...här gäller det väl ändå att spara pengar så att han kan lägga mer på klubbandet? Du delar självklart garderob med din exfru.

med 'klubbandet', menar du då:

1. att klubba på toabesöket.
2. att klubba ned någon.
3. att klubba i musikinriktad lokal med allehanda alkointag.
4. att klubba med klubban.

?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP