Ta hem endast 1 fil ur torrent beståenda av flera

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Hoj
R1100S, XS400
Jag har tagit hem alla delar av senaste lostavsnittet utom just första .rar-filen med DC. Nu är det ingen som har slots, så jag tänkte försöka med tanka filen med torrent. Fast jag vill inte behöva tanka alla filer igen utan bara just den första .rar filen. Kan man göra det?

Bearing skrev:
Jag har tagit hem alla delar av senaste lostavsnittet utom just första .rar-filen med DC. Nu är det ingen som har slots, så jag tänkte försöka med tanka filen med torrent. Fast jag vill inte behöva tanka alla filer igen utan bara just den första .rar filen. Kan man göra det?

Beror på vad du kör för torrent program men det brukar gå att ställa in vilken fil man vill ha hem först.

Långa farbron skrev:
Beror på vad du kör för torrent program men det brukar gå att ställa in vilken fil man vill ha hem först.
Tack, nu hittade jag det. Man kunde t.o.m välja att inte ladda hem alla filer i mitt program (Azureus)

Bearing skrev:
Tack, nu hittade jag det. Man kunde t.o.m välja att inte ladda hem alla filer i mitt program (Azureus)

Skippa det programet, Tror det är det som är Java baserat, Tramsigt.

Kör på BitComet, Dom flesta sidorna rekomenderar det. Aldrig vatt nått strul för mig med det.

Padde skrev:

Kör på BitComet, Dom flesta sidorna rekomenderar det. Aldrig vatt nått strul för mig med det.
Jo, det är det som är skrivet i java. Kanske ska testa något annat, tankningarna verkar gå segt i starten. Fast det kanske är så generellt med torrents?

Padde skrev:

aldrigt strulat för mig med azureus. gåller bara att man håller sig rätt uppdaterad och har rätt verision utav java-plattformen installerad. dessutom finns det ett instick till azureus med ett ip-filter som blockerar ip-adresser ifrån väldigt många, så som film-bolag, polisen mm. tok-bra.

när jag enbart ill ha hem en viss fil av en torrent så kör jag BitLord (vissa säger att det e eskit dock) annars så använder jag ABC

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT