t-shirts.

Reen

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Hojen sååld!!:( försöker trösta mig med minimoton. Går sådär:(
Det var vääldans vad det drog ut på t-shirtsen.... det är inte så att alla fått och jag bara sitter och ser dum ut eller är alla försenade???? Tänkte bara höra... har inte hört något på ett tag nu.... hörde att de var försenade men det var ett tag sedan :confused:

Publicerad: 16/11-2005 av Johnny Cedergren
Vill uppdatera och säga att det var väldans vad det drar ut på tiden. Tidigare var det slut på tröjor hos grossisten i Finland. Jag ringde just tryckeriet och fick beskedet att munktröjor samt tshirts har kommit men de vanliga collegetröjorna saknas. De beställde i Måndags eller Tisdags förra veckan och vanligtsvis ska de ha alla, men nu är det inte så. De måste få in allting för att kunna påbörja tryckningen. Så om de t.ex får tröjorna idag eller imorgon så blir de klara relativt snart. Med snart är 4 dagar att trycka, enligt tryckeriet då det var extra mycket denna omgång i med Tshirts, tröjor o grejer. Om ni undrar när nästa omgång dras igång, så blir det Efter nyår troligen. Åter igen, ursäkta för förseningen.

Det var då vääääääääldans vad ni ska tjaaata. Det var då väääldans att ni kontaktar mig på feeeeel sätt. Det var då väääääldans.

T-shirtsarna ska tryckas imorgon. Det är det senaste. Klara möjligtsvis på Fredag. utskickade under helgen. eller på måndag. Ni har dom på Tisdag isåfall.

Swedie skrev:
Det var då vääääääääldans vad ni ska tjaaata. Det var då väääldans att ni kontaktar mig på feeeeel sätt. Det var då väääääldans.

T-shirtsarna ska tryckas imorgon. Det är det senaste. Klara möjligtsvis på Fredag. utskickade under helgen. eller på måndag. Ni har dom på Tisdag isåfall.
Hur går det med t-shirtsen förresten?

Swedie skrev:

"Publicerad: 16/11-2005 av Johnny Cedergren
De beställde i Måndags eller Tisdags förra veckan och vanligtsvis ska de ha alla, men nu är det inte så. De måste få in allting för att kunna påbörja tryckningen. Så om de t.ex får tröjorna idag eller imorgon så blir de klara relativt snart. Med snart är 4 dagar att trycka, enligt tryckeriet då det var extra mycket denna omgång i med Tshirts, tröjor o grejer. "

eftersom det var den 16e och det är det 30e nu och jag inte hade hört något så började jag bara undra lite om andra kanske fått.. är väl inget fel med det, särskilt när man betalat för något... sedan om jag skulle kontaktat dig på annat sätt så har jag missat det och ursäktar mig i sådana fall.

har skrivit typ 10 gånger utöver forumet om förseningen. :)

men ja det är på väg. och JAG ursäkter förseningen. Det är tryckeriets fel! promiss. De skulle egentligen tryckts för en månad sedan!

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back