Töjer skinställ på längden?

GeForce

Zumba
Gick med
16 Feb 2007
Hoj
ingen...
Finns många trådar om detta redan men hittar inga bra svar om ett skinnställ töjs ut även på längden.

Stället som kom på posten ida är ett Alpinestar helställ 52, sitter perfekt på armar, ben och kropp men är en aning för kort så att det skär in i skrevet. Det är dock inte för kort i armar och ben.
Kommer detta att ge efter med tiden eller måste jag skicka tillbaka det?
Va har ni för åsikter och erfarenheter?

För övrigt så är jag 187cm med 83 pannor. Är rädd att storlek 54 kommer att bli för löst.

Joppe

Edit: Kan även tillägga att det inte skär in i ballarna när jag sitter på moppen, endast när jag står och poserar i spegeln.

Last edited:
joda töjer sig lite där med ska du se, men mitt tödje sig inte tillräckligt men till slut slå lägger du pungen på rätt sätt så kommer det töja sig där med och du får en liten ficka :D

Skinnstället ska inte kännas bekvämt då man speglar sig. Skinnstället ska kännas bekvämt då man sitter på hojjen.

Skinnstället ska inte kännas bekvämt då man speglar sig. Skinnstället ska kännas bekvämt då man sitter på hojjen.

Det stämmer, men jag kanske nångång vill gå in i butiken för att köpa ett äppel, utan att jag får äggmos.

Annars får du fixa en pungkopp så slipper du de ljusa tonarter :D

Köp en apelsin först och använd skalet som pungkopp, sedan kan du avnjuta äpplet:)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park