Tåg Munchen-Hamburg Behövs det boka..(sov Kupe?)

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
Tänkte ta tåget Munchen Till Hamburg (1-2/7)? Behöver man boka, Eller kan man bara chansa på att man får plats. Är ju inte Högsäsong :rolleyes: vågar man bara åka dit och hoppas få plats Eller..
Vet att jag läst att en del brukar inte ens boka Sov Kupé, Hur gör ni då :va Sover Ni på golvet.. Funkar det. Jag kan sova varsomhelst så för mig skulle ett golv va helt Okej.

Skulle tro att det redan är fullbokat för denna sommaren.... Mig veterligen kan man inte boka det tåget utan att boka någon form av kupe...

Det är inte fullbokat idag, men att boka är rimligen nödvändigt.
Det finns plats på det tåget, den dagen du vill åka.
Det finns flera olika alternativ, där det enklaste är liggvagn. Då får du en slaf och en filt i en kupe för 5 pers. Frukost ingick när jag åkte för en herrans massa år sedan.

Priset för din del blir 186,50 euro!

Tittade på hemsidan precis, det är inte fullbokat. Verkar skilja 100€ att dela kupé eller ha en för sig själv. Hamburg - München dvs samt räknat med 2 pers

Det jag tänkte göra va att ta Tåget FRÅN Munchen TILL Hamburg, alltså Åt andra hållet=Hem :) Är Billigare Åt det hållet samt inte lika mycket trafik denna period (Börjar väl där någon gång,) Men tänkte att jag skulle slippa köra Autobahn Hem. Jag kanske va lite luddig i min fråga. :rolleyes:

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025