tänk om detta var hojåkare

Vad i helvete!? Massa killar i nattskjortor sammlas och pajar bilar och sig själva :va

Behövs inga självmodsbombare där inte :va

I många Arabländer får man inte dricka sprit, men dom verkar ju ha kul utan brännvin.

vilka dårar..snacka om att ha noll koll.
undra hur mycket dödsfall det är ibland publiken??

uhhhhh.

No comment :kocko
Såg ni åskådaren som sprang iväg precis när bilen paserade? (nattkörning), jäklar det var nära slarvsylta utav honom. :död

hahaha :tummenupp

snacka om att ett par killar var riktigt nära att bli rökta :brinnerup

lite värre än sveriges blackrace eller vad de nu kallar de där nattkörningarna folk pysslar med.

UltraMarine skrev:
Lustigt - alla bilar verkar vara silverfärgade...
bilarna blir blästrade i sandstormarna så de behöver lacka om bilarna i snitt 1gång om året :)

Arabernas svar på befolkningskontroll. :hihi Obligatorisk närvaro vid ett race i månaden... :rofl Kan vi inte skicka dit Claes Tingvall på ett studiebesök. Han kan ju ta med sig den där norrortspolisen. Kanske dom får lite perspektiv på tillvaron. :fyllisar :lol

Det var fan det sjukaste jag sett :skrämd
Nu känner jag mig som en ängel i trafiken igen!
Till och med GR kan ju betraktas som en ängel jämfört med de där dårarna!!!
Men ack så skoj de verkar ha :)

M:et skrev:
Det var fan det sjukaste jag sett :skrämd
Nu känner jag mig som en ängel i trafiken igen!
Till och med GR kan ju betraktas som en ängel jämfört med de där dårarna!!!
Men ack så skoj de verkar ha :)
haja man skulle sätta hjärtat i hallsen om man ligger i typ 130 på motorvägen å så kommer en sån där tomte på ställ i 180 knyck :skrämd

Idioter är bara förnamnet!

Å andra sidan är de ju övertygade om att de kommer till ett bättre ställe den dag liemannen åker med :rofl

Och så säger de att vi sporthojsförare har bilar som slalomportar.. Vad är då det här?

Tänk om de kunde avsluta varje reportage i TV/tidningar med att jämföra med de här grabbarna.. Då skulle det nog inte bli något förbud för sporthojar, så lugnt och fint som vi kör :-)

//a.

Törnberg skrev:
Och så säger de att vi sporthojsförare har bilar som slalomportar.. Vad är då det här?

Tänk om de kunde avsluta varje reportage i TV/tidningar med att jämföra med de här grabbarna.. Då skulle det nog inte bli något förbud för sporthojar, så lugnt och fint som vi kör :-)

//a.
dags å lägga en motion hos regeringen ;)

Bara för att ett land har fett med flis så är inte det landet automatiskt ett i-land... det finns mycket utveckling kvar att genomgå där... :va

Att dom kör på det där viset på allmän väg beror väl på att det inte finns någon RR-bana i stockholmsområdet :D

Last edited:
Sådär är det med folk som inte jobbar hårt för sina införtjänade pengar. Dom har ingen respekt för deras grejer, leksaker för dom. Att dom kör som idioter DÄR nere stör mig inte ett dyft, men att dom förstör fina bilar skär i tarmen på mig. :mad:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8