freddexwing
дьявол
Tänkte det var dags att förgylla SH med en trevlig tävling som jag klurat på ett tag.
Vad har vägarnas konung Benkar och skurkarnas skräck Chrolo gemensamt??
Ledtrådar:
Den som listar ut vad jag tänker på vinner något fint, något symboliskt kanske ett nummer av performance bike eller nått. Dessutom delar jag ut ett bonuspris till det roligaste inlägget.
Tävlingen är slut när någon fixat rätt svar dock avslöjar jag inget de närmaste dagarna öven om någon gissar rätt...
Max en veckas fundering, "uppa" gärna tråden om den faller bort...
Rim ger såklart bonuspoäng, liksom fjäsk för den enväldiga dommaren (jag).
Låt fantasin flöda och lägg upp era bästa ideer.
Må bäste man (eller kvinna) vinna...
//Fredde
Ledtrådar:
Ledtråd 2: Likheten är bestående på ett eller annat sätt. Dvs inte att båda hade samma märke på kallingarna då bilden togs.
Ledtråd 3: Man kan lista ut det utan att känna dem personligen (har inget med familj eller så att göra). Vem som helst på sporthoj kan lista ut det, det krävs inte att man känner till något "hemligt" om dem.
Vad har vägarnas konung Benkar och skurkarnas skräck Chrolo gemensamt??
Ledtrådar:
Den som listar ut vad jag tänker på vinner något fint, något symboliskt kanske ett nummer av performance bike eller nått. Dessutom delar jag ut ett bonuspris till det roligaste inlägget.
Tävlingen är slut när någon fixat rätt svar dock avslöjar jag inget de närmaste dagarna öven om någon gissar rätt...
Max en veckas fundering, "uppa" gärna tråden om den faller bort...
Rim ger såklart bonuspoäng, liksom fjäsk för den enväldiga dommaren (jag).
Låt fantasin flöda och lägg upp era bästa ideer.
Må bäste man (eller kvinna) vinna...
//Fredde
Ledtrådar:
Ledtråd 2: Likheten är bestående på ett eller annat sätt. Dvs inte att båda hade samma märke på kallingarna då bilden togs.
Ledtråd 3: Man kan lista ut det utan att känna dem personligen (har inget med familj eller så att göra). Vem som helst på sporthoj kan lista ut det, det krävs inte att man känner till något "hemligt" om dem.
Last edited:

- : )